فروش عمده انواع ادکلن های تام فورد

فروش عمده انواع عطر خوشبو و ادکلن های تام فورد با تخفیفاتی ویژه از سوی این مجموعه انجام می گیرد.
همه افرادی که از ادکلن استفاده می کنند به طور یقین به دنبال رایحه ای می باشند که در کنار بوی خوش از رایحه تک و خاصی نیز برخوردار باشد، ادکلنی که همگان از آن استفاده کنند و بوی آن را در بین تمامی افراد استشمام کنید دیگر جذابیتی ندارد.

برند تام فورد که در سال 2004 توسط موسس هم نام و متخصص خود تاسیس شد و در سال 2006 اولین ادکلن خود را ارائه نمود، در زمینه طراحی و تولید ادکلن های با رایحه خاص و ویژه، پیشرو می باشد.
از ویژگی های دیگر ادکلن های این برند پخش بوی بالا و ماندگاری مثال زدنی آن می باشد که موجب رضایت مصرف کنندگان خود شده است و در رده محبوب ترین برندهای تولید عطر ملایم و ادکلن قرار دارد.
ادکلن ویولت تام فورد
این ادکلن که با حجم 100 میل روانه بازار شده است دارای رایحه زنانه، گرم و شیرین می باشد که مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی های خاص است. اگر به دنبال این هستید که در مجالس در کانون توجه همگان باشید و مهمانی بی نظیری را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رایحه می باشد.
کافی است یکبار ادکلن ویولت تام فورد را امتحان کنید تا شیفته رایحه آن شوید. با استفاده از این رایحه احساسی متفاوت را تجربه کنید.
رایحه این ادکلن با استفاده از ترکیبات معطری همچون برگ بنفشه، مرکبات، زنبق زرد، سدر، مشک، خس خس، زنبق بنفش و … در سال 2011 برای خانم های افسونگر طراحی شده است.
فروش عمده و جزیی انواع عطر تند ادکلن های تام فورد فرصتی استثنایی برای دست یابی به این محصول با قیمت های ویژه از طریق این مرکز می باشد، در صورت سفارش و کسب اطلاعات درباره شرایط فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.