گلدان پلاستیکی در اهواز که با روکش طلا تولید شده است

هر پروژه چشم انداز متفاوت است. با این حال، اگر کاشت بخشی از آن است، یک مخرج مشترک وجود دارد: گلدان پلاستیکی در اهواز. معمولاً سیاه، اینها ظروفی هستند که گیاهان در آن قرار دارند.

رشد کرده و حمل می شود و بعد از نصب دور انداخته می شود. پذیرش و استفاده از گلدان پلاستیکی در اهواز کارایی را تسهیل کرده است تولید و حمل و نقل و کمک قابل توجهی به رشد صنعت محوطه سازی پروژه های تکمیل شده، با این حال، تعداد زیادی مورد استفاده را به همراه دارد.

گلدان ها هر سال، تولید بهمن از باغبانی زباله های پلاستیکی که مدیریت آن دشوار است. گزینه های گنجانده شده است استفاده مجدد اغلب پرهزینه و غیرعملی در یک آگهی تجاری ترازو; بازیافت در صورت وجود تسهیلاتی که آنها را می پذیرد. سوزاندن در صورت وجود آن ظرفیت؛ یا اگر همه چیز شکست بخورد  دفن در محل دفن زباله اگر پایداری نیازمند یک بسته است.

گلدان پلاستیکی
حلقه، به طوری که مواد برای تولید گلدان می تواند به طور بی پایان دوباره مورد استفاده قرار می گیرد، سپس به آن هدف حیاتی دست می یابد روش های موجود بعید به نظر می رسد. ویژگی های گلدان های پلاستیکی مانند به عنوان دوام، انعطاف پذیری، تنوع اندازه و شکل و کم هزینه، 1 همراه با تغییرات در بازارهای کالاهای بازیافتی، نتایج در گلدان های پلاستیکی همچنان جمع می شوند.

طراحان منظر تشخیص می دهند که ما غیر مستقیم هستیممصرف کنندگان این گلدان ها، از طریق پروژه های ما، و بنابراین به تداوم تقاضا برای این محصولات کمک می کند. این کمیته پایداری انجمن حرفه ای ها طراحان منظر (APLD) می خواهند این را بفهمند دامنه مشکل چند تا از این گلدان های پلاستیکی هستند.

در ایالات متحده و کانادا ساخته و استفاده می شود؟ واقعا چند مورد بازیافت می شوند؟ و اگر بازیافت شود، وجود دارد بازار قوی برای آن مواد؟ آیا آنها انباشته می شوند با جایی برای رفتن؟ تا زمانی که آنها بیرون هستند، چه به نوعی بر محیط زیست و انسان تأثیر می گذارند.