کیف مدارک چرم مردانه ای که قابلیت تغییر سایز دارد

انواع مختلفی کیف مدارک چرم مردانه از سبک‌ها و پرداخت‌ها وجود دارد اما بیشترین مورد استفاده، نگهدارنده‌های تجاری دست ساز هستند. اگر به دنبال طرح های انحصاری ساخته شده از چرم هستید، چند مدل ساخته شده توسط NADAL&CO را به شما پیشنهاد می کنیم.

دارنده سند تجاری چیست؟
نمونه کارها همیشه نشانه متمایز مرتبط با کار تجاری بوده اند. طراحی زیبای آن به آن اجازه داده است تا سال ها ابزار اصلی تجاری و نمایندگی کار باشد.

دارندگان اسناد تجاری عمدتاً برای حمل و نقل کاتالوگ ها، بودجه ها و برگه های اطلاعاتی هنگام فروش یک محصول یا خدمات استفاده می شوند. برخی از آنها شامل یک قسمت رزرو شده به عنوان جای کارت، دفترچه یادداشت، نگهدارنده صورتحساب یا خودکار بودند و لوازم جانبی طلسم در دهه 90 بودند.

جا سند فلپ زنانه در رنگ ها و مدل های مختلف

با گذشت زمان، این پوشه‌های سازمان‌دهنده با فرمت‌های جدید سازگار شدند. از سادگی کاورها به فرمت های بزرگتر رفتیم که می توانیم لپ تاپ یا تبلت خود را حمل کنیم.

در حال حاضر، ما می توانیم انواع مختلفی از دارندگان سند برای آگهی های بازرگانی را با توجه به کاربرد آنها پیدا کنیم.

کیف

انواع دارندگان اسناد تجاری
کیسه های سند
کیف های اسناد نمونه کارها به شکل کیف هستند. آنها با طراحی خود به عنوان یک بند شانه متفاوت هستند و این باعث می شود که یک کیف ایده آل برای حمل و نقل باشد.

دارندگان اسناد از هر نوع و رنگ، آخرین روند مد برای پاییز امسال

آنها ظاهر غیررسمی تری نسبت به دارندگان اسناد دستی دارند، اما در دست گرفتن راحت تر هستند و 100% برای آن دسته از فروشندگانی که نیاز به حمل اشیاء غیر برگ به داخل دارند توصیه می شود.

نگهدارنده اسناد دستی زیباترین کیفی است که می توانید در تمام جلسات کاری ببرید.

جا سند چرمی زنانه تصویر خارجی جا سند بسته

نگهدارنده های اسناد، پوشش چرمی یا چادر را برای ذخیره اسناد باز کنید.

آنهایی که دارای فلپ مغناطیسی هستند به شکل نمونه کارها هستند و به دلیل طراحی های نوآورانه خود متمایز هستند. آنها برای انجام تراکنش های کوچک در بانک ایده آل هستند، همیشه مهم ترین اسناد را هنگام مراجعه به دفتر همراه خود داشته باشید، دستور جلسه خود را حفظ کنید و غیره. یکی از موفق ترین نمونه کارها مدل جوانان نارنجی ما است.