کوکی شکلاتی گردویی راز زنده ماندن یک مرد در بوران کوهستان بود

هرچه خمیر کوکی شکلاتی گردویی شما هنگام ورود به فر گرمتر باشد، شیرینی های شما نازک تر و صاف تر می شوند، برای جلوگیری از صاف شدن کوکی ها، سعی کنید تا زمانی که فر از قبل گرم می شود، گلوله های خمیر شیرینی را فریز کنید، در اینجا درباره نحوه پخت کوکی های ضخیم بیشتر بدانید.

بهتر از این، خمیر بیسکویت چیپسی شکلاتی خود را به مدت بیست و چهار تا چهل و هشت ساعت در یخچال قرار دهید، این فرآیند ماریناسیون کوکی‌های شکلاتی شما را با ضخیم‌تر کردن، جویدن‌تر و طعم‌دارتر تبدیل می‌کند.

به علاوه، این یک راه عالی برای درست کردن کوکی‌های خوشمزه شما از قبل است، در مورد جادوی خنک کردن خمیر کوکی خود در اینجا بیشتر بخوانید، توجه: سرد کردن برای این دستور اختیاری است، اما استفاده از خمیر سرد، کوکی‌های شما را بهتر می‌کند.

یکی از نکات کلیدی در شیرینی‌های شکلاتی استفاده بیشتر از شکر قهوه‌ای نسبت به شکر دانه‌ریز است، ملاس موجود در شکر قهوه ای رطوبت بیشتری را جذب می کند و کوکی ها را غلیظ تر، نرم تر و جویدنی تر می کند.

کوکی

برای کوکی های جویدنی بیشتر، سعی کنید یک زرده تخم مرغ اضافه به این دستور غذا اضافه کنید، همچنین می توانید نیمی یا تمام آرد همه منظوره را در این دستور با آرد نان جایگزین کنید تا یک لقمه فوق العاده جویدنی داشته باشید.

از یک ترازو آشپزخانه برای اندازه گیری مواد تشکیل دهنده خود استفاده کنید تا بهترین نتایج را به دست آورید، دستور غذا را دقیقاً همانطور که نوشته شده است، بدون جایگزینی، حداقل اولین باری که آن را پختید، تهیه کنید.

برای شیرینی‌های با کیفیت در خانه، از ظرف پخت مناسب و یک قاشق کوکی فنری استفاده کنید، استفاده از اسکوپ بیسکویت فنری استیل ضد زنگ هنگام تقسیم کردن خمیر شیرینی یکی از کلیدهای شیرینی های زیبا، یکنواخت، یکنواخت و پخته یکنواخت است، اسکوپ کوکی من یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است.

یک اسکوپ فنری باعث صرفه جویی در وقت شما در تشکیل گلوله های خمیر می شود، هنگام استفاده از اسکوپ، اطمینان حاصل کنید که اندازه هر توپ یکنواخت است تا کوکی ها به طور یکنواخت پخته شوند، به این معنی که هیچ کوکی کوچکی که بیش از حد پخته شده است یا کلوچه کم پخته بزرگی ندارید.