کودکی با حوله خشک کن خود را دار زد

حوله خشک کن دارای اندازه های مختلفی هستند و هر یک از اندازه های مختلف حوله هدف خاصی را برای مهمانان شما انجام می دهد. چه در حال خرید لوازم برای Airbnb خود باشید و چه موجودی هتل خود را بررسی کنید، برای اطمینان از آسایش مهمانان خود در حین اقامت در محل اقامت خود، به خوبی از انواع حوله ها نگهداری کنید. در زیر به تفکیک حوله‌ها، اندازه‌ها و کاربردهای ایده‌آل اشاره شده است.

حوله های حمام روی قفسه حوله تا شده
حوله حمام
هنگام در نظر گرفتن گزینه های مختلف حوله، حوله های حمام رایج ترین در دسترس هستند. حوله های حمام همه کاره هستند و به اندازه ای بزرگ هستند که بعد از حمام کردن به دور خود بپیچید.

اندازه حوله: 20 تا 30 × 40 تا 60 اینچ
ایده آل برای خشک کردن مو و بدن بعد از حمام
دو حوله دستی آویزان شده از میله حوله
حوله دستی
حوله های دستی مختلف از ساده و کاربردی تا صرفاً تزئینی را شامل می شود، اما همه آنها چندین ویژگی مشترک دارند. حوله های دستی به اندازه ای بزرگ هستند که دست ها یا صورت شما را خشک کنند اما به اندازه ای کوچک هستند که در کنار سینک آویزان شوند و به سرعت خشک شوند.

حوله

اندازه حوله: 15 تا 18 × 27 تا 32 اینچ
ایده آل برای خشک کردن دست ها پس از شستن آنها
تشک حمام روی زمین
تشک حمام
تشک های حمام روی زمین جلوی وان یا دوش گذاشته می شوند تا از لغزش روی کاشی های مرطوب حمام جلوگیری شود. این تشک ها کمی کوچکتر و نازکتر از حوله های حمام هستند و همان حوله های استخر را جذب می کنند. برخی دارای ویژگی های غیر لغزش اضافی هستند.

اندازه حوله: 20 تا 22 اینچ × 30 اینچ تا 36 اینچ
ایده آل برای خشک نگه داشتن زمین در حالی که مهمانان پس از حمام خشک می شوند
یک ملحفه حمام تا شده روی میز
ورق حمام
ملحفه‌های حمام حوله‌های بزرگی هستند که کاربردهای مشابهی دارند. با این حال، خشک شدن آنها بیشتر طول می کشد و به فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به سایر حوله ها نیاز دارند، بنابراین در هنگام خرید به آن توجه کنید.

اندازه حوله: 35 × 66 اینچ تا 70 اینچ
ایده آل برای خشک کردن مو و بدن پس از حمام کردن در یک حوله بزرگتر
دستشویی تا شده در یک سبد
دستشویی
حوله های شستشو که در مقایسه با سایر حوله ها منحصر به فرد هستند، حوله های کوچکی هستند که در آب خیس می شوند و برای شستن پوست استفاده می شوند. اندازه آنها استفاده از آنها را آسان می کند و به سرعت خشک می شوند و به شما امکان می دهد آنها را در کنار وان یا نرده دوش آویزان کنید.