کمربند چرم مشهدی که قابلیت تغییر رنگ دارد

کمربند چرم مشهد یک شرط مطمئن در این فصل هستند و به طرز شگفت انگیزی با ظاهری مینیمالیست اما فوق جسورانه مانند پیشنهاد الکساندرا پریرا ترکیب می شوند. او آن را با یک کت مشکی بزرگ می پوشد و به لطف این اکسسوری کلید طلایی و چندلایه، کمر را مشخص می کند.

کمربند 1
ما این کمربند را بسیار شبیه کمربند او با چندین لایه، زنجیر با ضخامت های مختلف و سکه های تزئینی مشخص کرده ایم که یک یافته واقعی است. ما می‌توانیم آن را مانند او یا با لباس‌های مینیمالیستی بپوشیم تا کمی به آن‌ها توجه کنیم (که چیزهای زیادی اضافه می‌کند). این کمربند در آمازون تنها با قیمت 19.42 یورو در دسترس است.

کمربند زنجیری چند لایه زنانه
بدون شک یکی از ظاهر مورد علاقه ما تا به حال در استایل خیابانی پاریس، این کیارا فراگنی با امضای شیاپارلی است که فانتزی خالص است. شاید کت و نیم تنه مفصل از دسترس جیب ما خارج باشد، اما می توانیم حداقل با این پیشنهادات از قسمت کمر الگوبرداری کنیم:

کمربند 2
این کمربند مشکی با جلوه چرم مانند کرست می‌تواند همان بازی کیارا را با کت‌های پارچه‌ای مردانه به ما بدهد و همچنین می‌تواند با لباس‌ها یا حتی سرهنگ‌ها هماهنگ شود.کمربند

در روند
کیارا فراگنی برای حضور در هفته مد لباس، احمقانه ترین آرایش لحظه را به تن کرد (سبز)
رشته ها به آن یک لمس اصلی می دهند و همچنین به ما اجازه می دهند آن را به اندازه کمر خود تنظیم کنیم (با توجه به ضخامت هر لباس بسیار مفید است). ما آن را در آمازون با قیمت 14.99 یورو پیدا کردیم.

کمربند3
یک گزینه ساده تر بدون شک، اما می تواند بازی زیادی به ما بدهد، این کمربند چرمی مصنوعی است، با شبح نیم تنه پهن -هرچند کمتر از قبلی- با بسته شدن طناب فوق العاده زیبا.

یک شرط مینیمالیستی که می‌توانیم آن را با کت، ژاکت، ژاکت ماکسی یا لباس بپوشیم (اکنون و زمانی که دما کاهش می‌یابد). ما همچنین آن را با 14.99 کاهش به 11.99 یورو کاهش داده ایم.

با سگک XL
سگک ماکسی
سگک های طلایی در این فصل در مرکز توجه قرار می گیرند و با چاپ هایی مانند چک ویشی کاملاً تکمیل می شوند. نکته کلیدی این است که یک کمربند همرنگ با لباسمان انتخاب کنیم تا ظاهر را متعادل کند.

قطعات
این کمربند افکت جیر مشکی به دلیل سگک طلایی خود که به طور نامتقارن با مخمل تزئین شده است (به خوبی آن را با بقیه کمربند ادغام می کند) متمایز است.

توسط Pieces امضا شده است و با قیمت 21.76 یورو در آمازون در دسترس است، بسته به اندازه ای که انتخاب می کنیم ممکن است قیمت متفاوت باشد.