کاهش قیمت لباس کار ایران خودرویی موجب ایست قبلی یک فروشنده اهوازی شد

رایج ترین لباس کار در بخش بهداشت (پرستاران، پرستاران، دندانپزشکان، فیزیوتراپیست ها و غیره) یک ست لباس خواب دو تکه راحت، شلوار با کش و یک جیب در پشت است، معمولاً این لباس فرم است.

سفید اگرچه می تواند آبی یا سبز نیز باشد و یک ژاکت بهداشتی با یقه V که از 3 جیب تکه ای تشکیل شده است، یکی در سمت چپ سینه و دو جیب در پایین. اگرچه هر دو لباس از نظر تعداد جیب یا یقه گرد دارای تنوع زیادی هستند، اما می تواند یک ژاکت باز با دکمه های اتوماتیک یا سنتی باشد.

شلوار پیژامه می تواند دکمه و زیپ روی کمر داشته باشد، جیب برش فرانسوی یا دارت جلو داشته باشد. متداول ترین پارچه ای که این لباس های کار با آن ساخته می شود، پارچه جناغی است. 65% پلی استر – 35% پنبه.

این یک لباس کار ایران خودرویی  است که به طور گسترده در کارگاه های مکانیکی، کارگران ورق فلز و حتی بسیاری از نقاشان استفاده می شود و شامل یک قطعه است که در آن شلوار و ژاکت کار در کنار هم قرار می گیرند.

لباس کار

پرکاربردترین آن مدل ایتالیایی است که دارای بسته شدن مرکزی نامتقارن با زیپ کشویی دوتایی، آستین‌های راگلان، کمربند الاستیک و سرآستین‌های آجدار است. دارای 5 جیب: یکی با زیپ روی سینه، دو جیب وصله پایینی، یکی در پشت و یکی برای ابزار در پای راست.

این لباس‌ها معمولاً با پارچه جناغی با 35 درصد پنبه یا 100 درصد پنبه ساخته می‌شوند، مگر اینکه لباس محافظ خاصی در برابر حرارت و شعله باشد. سایز 48 تا 72 .

پیراهن گارسون پرفروش ترین لباس کار است، به خصوص در تابستان به دلیل ایجاد مشاغل بسیار در بخش هتلداری. این لباس انواع مختلفی دارد: بسته به یقه و اگر پیراهن پیشخدمت باشد، با خطوط آنها تنظیم می شود.

معمولاً در زمستان یک پیراهن سفید آستین بلند و در تابستان آستین کوتاه است. پارچه ای که بیشتر برای ساخت این لباس استفاده می شود، پوپلین (65٪ پلی استر – 35٪ پنبه) است، همچنین از پارچه کشسان (70٪ پنبه – 28٪ پلی استر – 2٪ اسپندکس) در اندازه های S تا 3XL ساخته شده است.