کاشی ها از زیبا ترین منظر ها در سازه های مسکونی و عمومی

کاشی های سفالی که از خاک پخته شده (ترجمه تحت اللفظی: “زمین پخته”).

ومعمولاً با رنگ های مختلف از قرمز کاشی سرامیک ایفا تا قهوه ای به دلیل محتوای آهن بالای خاک رس محلی مورد استفاده در ساخت آنها ساخته شده اند، کاشی های سفالی همان چیزی است که معمولاً با مکزیک مرتبط می شود.

پاسیو، حیاط اسپانیایی یا میدان های مدیترانه ای. آنها قطعاً به فضایی با کیفیت جذاب دنیای قدیم می بخشند، در حالی که بسیار بادوام هستند – تا زمانی که آنها را به درستی مهر و موم کنید.

برخلاف کاشی‌های ذکر کاشی سرامیک ایرانی شده در بالا، سفال‌کوتا از نظر طبیعت بسیار متخلخل است و آن را مستعد کپک زدن و لکه‌های ناشی از آب و مایعات می‌کند.

گزینه هایی در بازار برای کاشی های سفالی دست ساز و ماشینی وجود دارد. دست سازها، به خصوص نمونه های سنتی مکزیک، اگرچه به دلیل جذابیت روستایی بسیار زیبا هستند

، اما دارای بی نظمی کاشی سرامیک سه بعدی و ناهمواری هستند که نصب را کمی سخت تر می کند. از طرف دیگر، ماشین‌های ساخته شده از نظم بیشتری برخوردار بوده و نصب آسان‌تری خواهند داشت.

اگر در حال برنامه ریزی برای انجام کارهای DIY هستید، باید چیزی را در نظر داشته باشید.

نباید با کاشی های سیمانی اشتباه گرفته شود … حتی اگر آنها معمولاً هستند. (مجرم!) کاشی های Encaustic نوعی کاشی و سرامیک (یعنی در کوره پخته می شود) هستند.

که از خاک رس کاشی لعابدار رنگی برای به دست آوردن طرحی خاص روی سطح خود (بر خلاف لعاب) استفاده می کنند. رنگ‌های مختلف خاک رس قبل از پخت با هم منبت کاری می‌شوند، به همین دلیل است که در گذشته به آن «کاشی‌های منبت» می‌گفتند.

از سوی دیگر، کاشی های سیمانی، که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت، در کوره پخته نمی شوند.

  • منابع:
    1. Everything You Need to Know About Buying & Picking Tile

  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی