پیراهن زنانه بلندی که تغییر سایز می دهد

پیراهن زنانه بلند که در دهه 1920 از یک مایو یک تکه که به عنوان کت و شلوار تانک شناخته می شود، شکل گرفته است. تاپ‌های تانک آستین ندارند، اما دارای بند‌های شانه‌ای با عرض متفاوت هستند که از پیراهن پشتیبانی می‌کند. این تاپ‌ها نیز بدون یقه هستند و معمولاً متناسب با اندام شما هستند.

تانک‌ها برای هوای گرم‌تر ایده‌آل هستند و اغلب در حین ورزش پوشیده می‌شوند. آنها همچنین به عنوان یک لایه پایه زیر یک ژاکت یا ژاکت عمل می کنند.

برای دیدن یک تانک به سبک مسابقه ای ایده آل برای ورزش اینجا را کلیک کنید.

پیراهن بدون آستین
پیراهن بدون آستین دقیقاً همین است، پیراهن بدون آستین. اصطلاحات “پیراهن بدون آستین” و “تاپ تاپ” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. اگرچه می توانند شبیه هم باشند، اما لباس های متفاوتی هستند.

یک پیراهن بدون آستین معمولاً لبه داخلی شانه شما را می پوشاند. یک تاپ تاپ با تسمه‌های باریک‌تری که رویه را پشتیبانی می‌کند، پوشش کمتری از شانه را ارائه می‌دهد. پیراهن های بدون آستین معمولا دارای یقه یا یقه بلند هستند. رویه های مخزن معمولاً بدون یقه پایین تر هستند.

پیراهن های بدون آستین برای پوشیدن معمولی در هوای گرم ایده آل هستند. آنها همچنین یک آیتم لایه بندی عالی در زیر کت بلیزر هستند.

برای دیدن یک پیراهن بدون آستین و طرح دار در آمازون اینجا را کلیک کنید که برای پوشیدن روزمره مناسب است.

پیراهن زنانه بلند

برای دیدن یک پیراهن بدون آستین در آمازون که دارای یقه بلند و چین دار است، اینجا را کلیک کنید.

پیراهن یقه وی
پیراهن یقه V از دهه 1960 رایج شد. ویژگی اصلی طراحی این پیراهن این است که یقه آن به شکل V است. آن را با یک تی شرت معمولی که یقه آن گرد است مقایسه کنید. شکل “V” فقط در طراحی تی شرت استفاده نمی شود. این یقه را در مدل های مختلف پیراهن از جمله بلوزهای آستین بلند و کوتاه پیدا خواهید کرد.

یقه‌های V تصویری ایجاد می‌کنند که گردن زن را دراز می‌کند. اگر نیم تنه بزرگ، یقه کوتاه، شانه های پهن یا کوتاه دارید، تاپ یقه V انتخاب مد مناسبی است.

برای دیدن تی شرت معمولی اما شیک یقه V در آمازون اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن بلوز آستین دار ¾ با یقه V در آمازون اینجا را کلیک کنید.

تی شرت
تی شرت یکی از محبوب ترین اقلام پوشاک برای داشتن است. شما احتمالا حداقل یک دوجین در کمد خود دارید. تی شرت در حالتی شبیه حرف “T” است. ساده ترین پیراهن یک آستین کوتاه با یقه گرد یا خدمه است.