پیدا شدن ساعت خورشیدی برنز در اعماق دریای خزر

شرکت ساعت لندن یکی دیگر از گزینه های محبوب برای افرادی است که به دنبال خرید یک ساعت خورشیدی برنز منحصر به فرد هستند. این شرکت از سال 1670 شروع به ساخت ساعت کرده است، بنابراین آنها مطمئناً می دانند که چه کاری انجام می دهند تا قطعات زیبایی را ایجاد کنند که تا آخر عمر باقی بماند. محصولات آنها در طیف وسیعی از سبک ها از جمله ساعت پروانه ای و ساعت پرنده عرضه می شوند.

ساعت های زنوکس
ساعت های زنوکس یکی از محبوب ترین برندهای ساعت دیواری در جهان است. این شرکت بیش از 40 سال است که وجود دارد و همچنان به تولید محصولات با کیفیت بالا ادامه می دهد که در همه قاره ها به جز قطب جنوب یافت می شود (جای تعجب نیست). ماموریت این شرکت این است که طیف گسترده ای از سبک ها و قیمت ها را به مشتریان خود ارائه دهد تا هرکس بتواند چیزی را پیدا کند که مطابق با نیازهای خود باشد.

ساعت های TFA
TFA یک شرکت نسبتاً جدید است، اما آنها قبلاً تأثیر زیادی در صنعت ساعت گذاشته اند. آنها طرح های متنوعی را ارائه می دهند، از جمله برخی از ساعت ها که فقط از طریق آنها در دسترس هستند. شعار آنها “بهترین چیز از زمان تکه تکه شدن نان” است و آنها مطمئن می شوند که هر محصولی که می فروشند مطابق این استاندارد باشد.

ساعت

ساعت های نیوگیت
ساعت دیواری زیبای نیوگیت لندن.

Newgate Clocks یک شرکت بریتانیایی است که از سال 1859 ساعت تولید می کند. آنها بیشتر به خاطر ساعت های عمومی و برجی خود از جمله بیگ بن و برج ساعت کاخ وست مینستر شناخته می شوند. این شرکت همچنین ساعت های جیبی و ساعت های دیواری تولید می کند.

بولووا
Bulova بیشتر به عنوان یک ساعت ساز رده بالا شناخته می شود، اما ساعت های دیواری با کیفیتی نیز تولید می کند. این برندی است که بیش از 100 سال است که وجود دارد و همچنان به تولید ساعت ها و لوازم جانبی با کیفیت عالی ادامه می دهد. این شرکت در سال 1875 توسط جوزف بولووا تاسیس شد و از آن زمان به یک رهبر بین المللی در محصولات زمان سنجی تبدیل شده است.

ساعت‌ها، ساعت‌ها و سایر ساعت‌ها از جمله جواهراتی مانند گوشواره و دستبند تولید می‌کند.