پیدا شدن آهن تسمه تقلبی در کاخ سفید

ردیابی آهن تسمه زمانی بهبود می یابد که غلتک های مایل به سمت جلو بین 8 تا 10 درجه در لبه های تسمه در جهت حرکت تسمه متمایل شوند. اثر آنها را می توان با افزودن یک پوشش اصطکاکی افزایش داد.

با این حال، غلتک‌هایی که به سمت جلو زاویه دارند، نباید برای عملیات معکوس استفاده شوند، زیرا در نتیجه نیروهای مرکز تسمه نیز معکوس می‌شوند.

غلتک های شیب دار در سمت برگشت نیز برای ردیابی تسمه های پهن، کوتاه و با تسمه های نازک در سرعت های بالا موفق بوده اند. در این مورد، قرقره‌های محرک و قرقره‌های دم باید با پروفیل‌های استوانه‌ای نصب شوند تا از تا شدن یا چین‌خوردگی جلوگیری شود.

پروفیل های راهنما معمولاً به شکل V شکل، جوش داده شده یا چسبانده شده به سمت در حال اجرا تسمه نقاله هستند. پروفیل های مستطیلی و نیم دایره نیز در مواقعی استفاده می شود.

به دلیل هزینه های تولید نسبتاً بالا و اثربخشی محدود آنها، پروفیل های هدایت کننده به عنوان یک معیار کلی ردیابی تسمه توصیه نمی شوند. به خصوص پروفیل های هدایت کننده در کاربردهای با سرعت بالا مناسب نیستند، زیرا تمایل به خارج شدن از شیار را دارند که به تسمه اجازه می دهد به خارج شدن ادامه دهد.

آهن

پروفیل های هدایت کننده برای جبران نیروهای عرضی موضعی مناسب هستند. در این زمینه، اصطلاح “نیروهای عرضی” به نیروهایی اشاره دارد که به طور خلاصه در کنار تسمه نقاله اعمال می شوند، به عنوان مثال در هنگام بارگذاری جانبی یا انحراف.

قانون کلی:
در اصل، تسمه باید با اقدامات معمول، معمولاً توسط قرقره های استوانه ای-مخروطی ردیابی شود. فقط در ناحیه ای که نیروهای عرضی رخ می دهد، پروفیل هدایت کننده باید از ریزش تسمه جلوگیری کند.

این بدان معناست که ابعاد شیار باید اندازه های متفاوتی داشته باشد:

الف. در مکان‌هایی که هیچ نیروی جانبی ایجاد نمی‌شود، شیارها باید عریض باشند، یعنی حدود 8 تا 10 میلی‌متر / 0.31 تا 0.39 عریض‌تر از نمایه راهنما. فاصله بیشتر امکان تنظیم تسمه را بدون اینکه پروفیل های هدایت کننده به طور دائم در کنار شیارها قرار گیرند، می دهد.

این به ویژه در مورد قرقره های درایو، سر و دم صادق است.