نحوه تشخیص انواع عطر اصل

آیا شما نیز به دنبال راهکارهای مناسبی جته تشخیص انواع عطر خوشبو اصل از نوع تقلبی آن هستید؟ تا چه حد در شناخت انواع عطر اصل مهارت دارید؟
انواع عطر تند و ادکلن از جمله محصولاتی هستند که متاسفانه باید گفت نوع تقلبی و کپی آنها به وفور در بازار یافت می شوند و متاسفانه انواع تقلبی با چنان مهارتهایی تولید می شوند که هر روز تشخیص آنها از نوع اصل مشکل تر می باشد و از انجایی که هیچ فرمول مشخصی نیز برای تشخیص صحیح آنها وجود ندارد سو؟ء استفاده ها در بازار این محصول زیاد است.

خوشبختانه با تمام تقلب هایی که در تولید انواع عطرها می شود راهکارهایی وجود دارد که به واسطه آنها قادر خواهید بود که نوع عطر اصل را تشخیص دهید و با تمام دقتی که در تولید عطرهای تقلبی می شود همچنان تفاوت های آشکاری بین عطرهای تقلبی و برند های اصل وجو دارند که در مبحث بدانها اشاره خواهیم کرد.

راهکار تشخیص عطر اصل از تقلبی

تشخیص عطر اصل

اولین راهکار اینست که فرد خریدار خود نوع عطر مورد نظر خود را دیده باشد و از مشخصات نوع اصل آن آگاهی کامل داشته باشد برای این منظور بهتر است به سایت های مختلف فعال در این زمینه مراجعه کتد در این سایت ها علاوه بر نکات لازم فیلم های آموزشی نیز اغلب وجود دارد که کمک مناسبی می باشند.
راهکار دوم اینست که برای خرید عطر از دست فروش یا فروشنده های خانگی خرید نکنید و خرید اینترنتی خود را از طرق سایت هایی انجام دهید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می باشند.
تشخیص عطر تقلبی از عطر اصل از روی بسته بندی و شیشه عطر ملایم نیز امکان پذیر است. شیشه عطرهای اصل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با کشیدن ناخن روی آنها خط نمی افتد. سلفون روی جعبه عطرهای اصل معمولا ضخیم تر است و برند عطر حک شده رو جعبه معمولا بصورت برجسته می باشد.
عطر اصل و تقلبی را می توان از روی رایحه آن تشخیص داد که البته کار دشواری است و تخصص یک کارشناس می باشد و یا فردی که قبلا عطر اصل را استفاده کرده باشد. معمولا ته بوی عطر اصل نسبته به عطر تقلبی بهتر است و در بسیاری موارد ته بوی عطرهای تقلبی مانند بوی گلاب یا الکل می باشد.

ماندگاری عطر به هیچ وجه ربطی به اصل یا تقلبی بودن عطر ندارد و معمولا عطرهای گرم و شیرین از ماندگاری بالاتری برخوردارند. امیدوارم با توجه به نکات گفته شده خرید خوبی را تجربه کنید.