میکروارگانیسم های غشایی ناشی از فیلتراسیون فیلتر آب

آنها دو نقش در ساختار فیلتر کامپوزیت فیلتر تصفیه آب سرامیکی دارند: آنها به عنوان یک پیش فیلتر جداگانه برای جدا کردن ذرات با اندازه بزرگتر از درجه بندی غشاء عمل می کنند.
تا راندمان فیلتراسیون بالای فیلترهای غشایی را افزایش دهند، و همچنین فیلتراسیون عمقی را به غشاء برای بهبود ارائه می کنند. ظرفیت نگهداری ذرات سیستم فیلتراسیون غشایی برای افزایش طول عمر غشاها.
نمونه‌هایی از چنین محیط‌های فیلتراسیون مایع مرکب، شامل لایه‌ای از نانو تار در مجاورت یک غشای ریز متخلخل، در ثبت اختراع ایالات متحده 8038013 گزارش شده است.
146 ; یک شبکه نانوالیاف حاوی محیط فیلتراسیون مایع که به طور همزمان نفوذپذیری مایع بالا و حفظ میکروارگانیسم بالا را نشان می‌دهد.

در ثبت اختراع EP2408482 گزارش شده است.

147 Log Reduction Value (LRV) برای فیلتر تصفیه آب تایوانی تعیین کمیت فیلترها در آزمایشات فیلتر استریلیزاسیون مایع استفاده شده است، این به عنوان لگاریتم نسبت کل میکروارگانیسم‌ها در چالش به میکروارگانیسم‌های موجود در مایع فیلتر شده تعریف می‌شود.

میکروارگانیسم‌هایی مانند فیلتر تصفیه آب خانگی باکتری Brevundimonas diminuta، مایکوپلاسما و سایر باکتری‌ها با عبور مایع از یک نانوالیاف متخلخل حاوی یک محیط تصفیه حاوی باکتری B. diminuta از مایع خارج می‌شوند.LRV (Log Reduction Value) بیشتر از حدود 9 است و قطر نانوالیاف از حدود 10 نانومتر تا حدود 1000 نانومتر است.

رسوب زیستی از باکتری‌ها، قارچ‌ها و سایر میکروارگانیسم‌های موجود در آب، عملکرد غشای پیش فیلتر نبافته را کاهش می‌دهد و فرکانس و هزینه تمیز کردن شیمیایی آن را افزایش می‌دهد.

راه های زیادی برای ساخت فیلتر تصفیه آب یخچال نبافته ضد باکتری و بیوسیدال وجود دارد. فیلترهای آب را می توان به گونه ای ساخت که از بیوسیدها، از جمله نمک فسفونیوم چهارتایی، 148 نمک فسفونیوم پلیمری، 149 و پلیمرهای عامل دار ونیوم، 150 در فیلترهای نبافته برای حذف باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها استفاده کنند.

  • منابع:
    1. Water Filtration
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر تیشرت در احساسات و عواطف جوامع مختلف
    2. برای محو کردن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده کنید!
    3. بهتر است از این نوع میوه ها برای تهیه میوه خشک استفاده کنید
    4. فرآیندهای مورد نیاز برای تبدیل شدن چرم خام به یک محصول چرمی