لوله آب روکاری که با رنگ محیط تغییر رنگ می دهد

لوله آب روکار (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) که به عنوان پی وی سی سخت، لوله و اتصالات نیز شناخته می شوند برای کلیه اهداف لوله کشی در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند.

ایده آل برای حلقه زدن در هر سطح طبقه، در فضای باز

توابع و خطوط لوله مخفی برای توزیع آب سرد.

UPVC به داشتن مقاومت قوی در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و اکسیداسیون ناشی از آب گفته می شود. UPVC به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود زیرا بادوام، ارزان و به راحتی کار می کند.upvc-pipe
#6. لوله های پی وی سی
وقتی به خانه فعلی‌مان نقل مکان کردیم، بیرون رفتم و یک دسته لوله و اتصالات پی‌وی‌سی بلند برای بچه‌هایم خریدم تا در حیاط خلوت بازی کنند.

در حالی که در آن زمان برای یک اسباب بازی گران به نظر می رسید، باید بگویم که خرید بسیار خوبی بود. بچه‌های من ساعت‌های بی‌پایانی را صرف ایجاد سیستم‌های لوله‌کشی آسان و جاری شدن آب از طریق آنها با شلنگ کرده‌اند.

لوله
این یک انبوه اسباب بازی سرگرم کننده و عالی حیاط خلوت است. اکنون به برنامه های کاربردی لوله کشی واقعی برای PVC برگردیم. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است. همچنین جایگزینی رایج برای لوله های فلزی شده است.

پی وی سی (پلی وینیل کلراید) یکی از شناخته شده ترین گزینه های لوله است. پی وی سی مترادف با “لوله” است. این به طور گسترده در لوله کشی مسکونی برای زهکشی زباله و برنامه های دریچه استفاده می شود.

لوله پی وی سی
همچنین بخوانید: گام به گام تخمین ساختمان در برگه اکسل

#7. لوله های مسی
لوله های مسی از قطر کم ساخته می شوند. از آنجایی که مس زنگ زدگی را نمی پذیرد، بنابراین این لوله ها بادوام هستند.

با این حال، از آنجایی که مس گران است. بنابراین، آنها در مکان های محدود استفاده می شوند. از این نوع لوله ها معمولاً برای حمل آب گرم یا بخار استفاده می شود.

آنها حتی در دمای بالا خم نمی شوند یا خم نمی شوند. مس یک فلز ملایم است. بنابراین، لوله های مسی ممکن است به راحتی خم شوند. آنها توسط اتصالات اتحادیه و اتصالات فلنجی و.

لوله مسی