قیمت انواع عطر اصل ارزان

آیا می دانید که عطر خوشبو به چند روش بر روح و جسم شما تاثیر گذار است؟ با عطر درمانی چقدر آشنایی دارید؟ آیا عطر اصل ارزان قیمت با چنین ویژگی هایی را سراغ دارید؟
انواع عطر با قیمت های مناسب و حتی ارزان را می توانید در سایت خرید ما بیابید. عطرهایی با انواع رایحه های خوشبو مطابق با میل و سلیقه شما که هر کدام تاثیری مثبت بر روحیات و سلامت شما خواهند داشت.

اما قبل از هرچیز ابتدا باید گفت که عطر تند و ادکلن ارزان قیمت لوزما تقلبی نیستند و دلیل ارزانی قیمت آنها را می توان در عرضه این محصول بدون حضور واسطه و دلایل بسیار دیگر جستجو کرد.
و اما خواص درمانی عطر و استفاده از عطر برای درمان از مدتها قبل مورد توجه بوده است و در واقع به نوعی از قدیمی ترین روشهای درمانی به شمار می رود.

به طور نمونه در مصر قدیم با استفاده ازماساژ با روغن های معطر بعضی بیماری ها را درمان می کردند و یا برای پیشگیری از شیوع بیماری های مسری مانند طاعون از سوزاندن روغن های معطر استفاده می کردند. معمولا دو روش در استفاده از عطرها به جهت درمان وجود داشت:

  • روش مستقیم: در این روش با تحریک دستگاه عصبی باعث تحریک و فعال شدن غدد درون ریز شده و در نتیجه این عمل پیک های شیمیایی مانند آدرنالین و ایندروفین و … که نقش مهمی در برقراری تعادل در بدن را دارند ساخته شده و باعث ایجاد تعادل در بدن می شوند و عامل برهم زننده تعادل را از بین می برند.
  • روش غیر مستقیم: در این روش با استشمام رایحه مرکز حافظه بویایی فرد فعال می شود. و به دنبال آن لیمبیک پیک های شیمیایی آزاد می کند که باعث ایجاد حس خوب در ما شده و چنانچه این مواد معطر چنین حالتی را در فرد ایجاد کند که استشمام آن عطر ملایم و رایحه حس خوبی پیدا کند درنتیجه می تواند در درمان بیماری فرد موثر واقع شود. بطور کلی هم درمان روانشناسی و هم درمان فیزیکی را همزمان با هم برای فرد بیمار به همراه خواهد داشت و به بدن و ذهن فرد بیمار در درمان بیماری کمک می کند.

مسلما چنانچه عطری با این منظور مورد استفاده قرار گیرد می بایست که اصل بوده و از کیفیت بالایی رخوردار باشد تا نتیجه معکوس نداشته باشد. عطر ها باکیفیت خود را از مراکز خرید معتبر خریداری کنید.