فلفل دلمه ای بنفش بخورید تا پر مو شوید

فلفل دلمه ای بنفش شیرین، در حالی که ممکن است کمی لقمه داشته باشند، در بیشتر موارد به نام خود صادق هستند. آنها شبیه فلفل دلمه ای شیرین مینیاتوری هستند و خام خوشمزه هستند و به عنوان میان وعده، در سالاد یا ترشی خورده می شوند.

فلفل‌های کوبانل فلفل‌های بلند و نازکی هستند که با رنگ سبز کم‌رنگ شروع می‌شوند، اما زمانی که اجازه می‌دهند رسیده شوند، به رنگ قرمز پررنگ تیره می‌شوند. فلفل‌های سرخ‌کرده ایتالیایی همانطور که از نامشان پیداست وقتی از طول بریده شوند و کمی در روغن زیتون سرخ شوند بهترین هستند. آنها را می توان به این روش خورد یا با گوشت های پخته شده ایتالیایی ترکیب کرد و ساندویچ درست کرد.

فلفل دلمه ای

پیمنتو فلفل قرمز کلاسیکی است که بیشتر تفت داده می شود تا طعم شیرین خود را نشان دهد. فلفل موزی فلفل مومی زرد فلفل زرد بلند و نازکی است که معمولاً ترشی می شود.

فلفل دلمه ایتالیایی کارمن شیرین و میوه ای است و به طرز خوشمزه ای روی گریل کباب می شود. فلفل آناهیم را می توان به رنگ سبز یا قرمز استفاده کرد و رایج ترین فلفل چیلی مورد استفاده در ایالات متحده است. فلفل آنچو چیلی فلفل خشک پوبلانو است که وقتی با فلفل مولاتو و پاسیلا ترکیب می شود، تثلیث مقدس فلفل را تشکیل می دهد که برای تهیه سس مول استفاده می شود.

هزاران گزینه دیگر که کمتر به راحتی پیدا می شوند و کمی عجیب تر هستند برای فلفل شیرین نیز وجود دارد. فلفل چیلی آجا پانکا طعمی شیرین، توت مانند و کمی دودی دارد و دومین فلفل رایج مورد استفاده در پرو است. فلفل دلمه ای از ترکیه طعمی دودی و شیرین دارد که اغلب به صورت پودر به عنوان مالش خشک برای گوشت استفاده می شود. این فقط طعم چیزی است که یک مسافر جهان ممکن است در جستجوی بهترین فلفل شیرین به آن برسد.