فروش ویژه عطر مردانه دانهیل ادیشن

آیا می دانستیددرصد زیادی از انواع عطر تند و ادکلن ها و سایر محصولات تولید برند دانهیل کاملا به آقایان اختصاص دارد و برند دانهیل یک برند کاملا مردانه می باشد؟
همانطور که میدانید بسیاری از برندهلی تولید کننده انواع عطر خوشبو ادکلن تنها به تولید محصولاتی در همین زمینه یعنی تولید انواع عطر و ادکلن و انواع خوشبو کننده ها هستند و برخی دیگر در دیگر زمینه های تولیدات صنعتی فعالیت دارند که شرکت بزرگ دانهیل از دسته دوم به شمار می رود که از ویژگی خاصی برخوردار است و این ویژگی که آن را در میان انواع تولید کنندگان در دنیای عطر زنانه و ادکلن خاص می کند این است که حدود 99 درصد تولیدا و محصولات این برند شناخته شده ویژه آقایان است و ببشترین تمرکز این موسسه بر روی تولید و معرفی محصولات مردانه می باشد و به نوعی می توان گفت دانهیل یک برند کاملا مردانه می باشد.
چنانچه به دنبال عطری خنک برای ایام گرم تابستان می باشید که هم تند باشد و هم ماندگار پیشنهاد ما برای شما عطر ادکلن دانهیل ادیشن میباشد.

عطر ادکلن مردانه خنک تابستانی

عطر سیلور مردانه دانهیل ادیشن یکی از محصولات ویژه و خاص برای ایام گرم تابستان با عطری کاملا مردانه و آروماتیک می باشد که توسط آلن آستوری در سال 1984 به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد که در رایحه آن از دو آمبولانژ قدیمی و جدید استفاده می شود.