فروش عطر مردانه قیمت مناسب هیمالیا

آقایان شیک پوش و خوش تیپ همگی با انواع عطر تند و ادکلن های برند و استثنائی آشنایی کامل دارند و نام عطر مردانه کرید هیمالیا برایشان چندان غریبه نیست چرا که خود عطر هیمالیا استفاده می کنند.
بعضی براین باور اشتباه هستند که عطر خوشبو مخصوص بانوان و ادکلن مخصوص آقایان و اصلا ادکلن یعنی همان نوع عطری که آقایان استفاده می کنند در حالیکه اصلا اینطور نیست و تفاوت عطر و ادکلن نه به دلیل مرد بودن یا زن بودن مصرف کننده آن است بلکه به دلیل مواد اولیه ایست که در تولید این دو خوشبو کننده به کار می رود. درصد اسانس بکار رفته در عطر به نسبت ادکلن بیشتر است و به همین دلیل اغلب عطر ماندگاری بیشتری نسبت به ادکلن دارد و الکل بکهار رفته در ادکلن بیشتر است و پخش بوی بیشترب دارد و چون انواع ادکلن پخش بوی بیشتری دارند برای استفاده مردان مناسب تر به شمار می روند. درنتیجه آقایان شیک پوش و باکلاس هم از عطر استفاده می کنند و یک عطر مناسب اینگونه آقایان عطر هیمالیا از برند شناخته شده کرید است.

معرفی عطر مردانه Himalaya

عطر زنانه قدرتمند هیمالیا که به مناسبت صعود جسورانه به قله هیمالیا طراحی شد و به بازار عرضه شد از انواع عطرهای خنک مردانه است که از رایحه ای قوی و قدرتمند برخوردار است و اغلب مورد پسند آقایانی است که از اراده ای با عظمت و اقتدار و صلابتی خاص برخوردارند. این عطر در بطری متالیکی بسته بندی شده است که اعتماد به نفس آن را می رساند و اغلب بر این باورند که طراحی بطری آن مشابه برف روی کوههاست و بطری عطر سیلور را نیز شبیه قمقمه آب کوهنوردان می دانند. تمام این مشخصات اصالت و کیفیت نوع عطر و طراح آن را می رساند که توازن و تعادلی زیبا را بین رایحه عطر و بطری عطر برقرار کرده است.