فروش بهترین عطر خنک تابستانی

آیا می دانید چرا روانشناسان به استفاده از عطر کلاسیک خنک در ایام تابستان تاکید می کنند؟ آیا انواع عطرها و رایحه های خنک را می شناسید؟ تاثیر گذاری این نوع عطرها تا چه حد است؟
بهترین عطر تند که برای ایام گرم تابستان اغلب به شما پیشنهاد می شود آن دسته از عطر ها و الدکلن هایی هستند که رایحه ای تلخ و سرد با بویی خنک و ترش دارند و اغلب از ماندگاری بالایی نیز برای ایام گرم سال برخوردارند.
عطرهای خنک اغلب عطرهایی هستند که بوی صبح باران خورده بهاری و بوی برگ درختان را تداعی می کنند که اغلب اسانس چوب سدر، کاج، عطر شکوفه های پرتقال و گریپ فروت این ویژگی را دارند.
نکته مهم در استفاده از انواع رایحه خنک برای ایام گرم در این است که باعث باز شدن ذهن و برطرف کردن خستگی ناشی گرمای هوا می شود. و از نظر روانشاسان انواع رایحه هایی که از دور و اطراف به مشام ما می رسد یادآور خاطرات تلخ و شیرین برای می باشد و در برخورد با بیماری ها به عنوان منشا روانی به شمار می رود و می توان با مراجعه به یک آرماتراپیست به روش عطر درمانی از انواع رایحه ها برای درمان اختلالات خواب، افسردگی، وسواس و غیره بهره برد.

انواع عطرهای خنک تابستانی

از تاثیر استفاده از انواع عطرهای خنک تابستانی و تاثیرات آنها در روح روان برای شما به طور خلاصه گفتیم حال برای شما چند نمونه از این عطرهای دل انگیز را معرفی می کنیم که عبارتند از:

بهترین عطر خنک
  • CREED Love in White عطر
  • هرچند که همیشه رنگ قرمز در میان رنگ ها نماد عشق محسوب می شد اما اینبار با رائه این عطر رنگ سفید جایگزین آن شده است. این عطر خوشبو از انواع اسانس های باکیفیت و البته کمیاب یاس سفید از ایتالیا، شکوفه پرتقال از اسپانیا، پوسته برنج از فرانسه، گل مگنولیا از گواتمالا، گل سرخ و چوب در پاریس تولید شده است، رایحه لوکس و بی نظیری دارد که آن را برای طرفدارانش همچنان خاص جلوه می دهد.
بهترین عطر خنک
  • Vera Wang Princess Nigh عطر برای افراد رمزآلود
  • رایحه شیک و بی نظیر برای بانوان خوش پسند وخوش سلیقه با ترکیبات شگفت انگیزی از رایحه گل یاس،توت وحشی، تمشک شیرین، هندوانه، گل رز، شکوفه پرتقال، شکر و وانیل که رایحه ترش و شیرین و گلی را به وچود آورده است بطور خاصی جلوه گر است.
بهترین عطر خنک
  • Omnia Coral Bvlgari for women عطر دل انگیز
  • این عطر که رایحه ملایمی از گلها و میوه های تازه دارد از انواع رایحه های خاص و ظریف به شمار می رود که ترکیبات رایحه آن را گل سوسن، توت وحشی، توت سفید و ترکیبی از ترنج و شکوفه انار و و مخلوط پیچیده ای از سدر و مشک تشکیل می دهد. علاوه بر رایحه بی نظیر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
  • بیشتر بخوانید: عطر زنانه