فروش اینترنتی انواع عطر متناسب شخصیت شما

آیا با روانشناسی عطر و ادکلن و رایحه ای مورد علاقه خود آشنایی دارید؟ مایلید بدانید که عطری را که انتخاب می کنید بیانگر کدام شخصیت شماست؟ آیا می دانید چگونه با عطری که انتخاب می کنید شناخته می شوید؟
روانشناسی علم بسیار گسترده ای است که در تمام جوانب شخصیتی انسان را به منظور رسیدن به یک شناخت کلی و کامل از انسان مورد بررسی قرار می دهد. در دنیای پر رمز و راز امروزی که استفاده از انواع عطر و ادکلن رواج چشمگیری داشته است اغلب افراد دیگر با نوع رایحه که استفاده می کنند شناخته شده و توصیف می شوند و این نشان می دهد که شخصیت هر انسان با نوع انتخاب او رابطه مستقیم دارد و می بایست برای برخورداری از شخصیتی کامل انتخابی درست داشته باشیم.

انواع رایحه بکار رفته در انواع عطر

انواع عطرهای شناخته شده امروزی هر کدام از رایحه ای مشخص تشکیل می شوند و هر کدام بوی مشخصی را دارند که هیچ شباهتی با یکدیگر نداشته و هرکدام حس مشخصی را به انسان القا می کند. انواع رایحه عطرهایی که در مورد آن بحث خواهیم کرد عبارتند از:

  • عطر با رایحه تند
  • عطر با رایحه ملایم
  • عطر با رایحه شیرین
  • عطر با رایحه تلخ
  • عطر با رایحه گرم
  • عطر با رایحه خنک

با انتخاب هر نوع عطری در اصل یک رایحه ای را انتخاب خواهیم کرد که به وسیله آن خود را به دیگران معرفی می کنیم و یا اینکه دیگران را با نوع رایحه ای که برای خود انتخاب می کنند می توانیم بهتر بشناسیم.

روانشناسی انواع عطر

روانشناسی انتخاب نوع عطر

در این مبحث خواهید خواند افرادی که یک نوع مشخص از عطری را انتخاب می کنند چه شخصیتی را دارا می باشند.
انتخاب عطر تند: فردی که این نوع رایحه را می پسندد از اعتماد به نفس بالا و قابل توجهی دارد. و اغلب هم مورد اعتماد بسیاری از مردم قرار می گیرند و در مقام مدیریت بسیار قوی رفتار می کنند و در برقراری ارتباط بسیار موثر می باشند. اینگونه افراد اغلب خوب تصمیم میگیرند و از هوش زیادی برخوردارند و همچنین قدرت تشخیص درست از غلط را تاحد خوبی دارند. طرفداران عطر های تند اغلب در تلاشند تا همه چیز باب میل آنها باشد که ممکن است در برخی موارد به علت بی توجهی به نظر دیگران ممکن است مشکل ساز باشد اما در هر حال در عشق صبورند. این گروه از افرادبا استشمام عطرهای تند شاداب و سرزنده می شوند.
انتخاب عطر ملایم: طرفداران عطرهای ملایم افرادی اسرار آمیز هستند که برخلاف تصور دیگران اصلا هم خودخواه نیستند و خیلی زود و به راحتی می توان نظر آنها را جلب کرد. اینگونه افراد هر روزی را که آغاز می کنند متناسب با خلقشان می تواند خوب یا بد باشد. در جمع دوستان محبوب هستند و به سادگی مسائل و اختلافات پیش آمده را فراموش می کنند. اغلب به دنبال قابل اعتماد هستند و گاهی زود عصبانی می شوند و حتی برخی مواقع به چیزهای کوچک هم اعتراض دارند و البته این توانایی را دارند که اعتماد همه را جلب کنند.

روانشناسی انواع عطر

انتخاب عطر شیرین: افرادی که به این گروه تعلق می گیرند اغلب خیال پرداز و شوخ طبع می باشند و همیشه دوست دارند که چیزهای جدید را کشف کنند. این افراد به راحتی از محیط پیرامون خود درس های ارزنده ای را می آموزند و می توان به سادگی با آنها حرف زد. اینگونه افراد زمانی که دوستان واقعی خود را پیدا کنند تا آخر عمر خود به آنها اعتماد می کنند. افرادی که در این گروه قرار می گیرند نسبت به هر چیز دارای احساس قوی هستند و زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی شوند بخشیدن آنها برایشان مشکل است. آرزو و اهداف زیاد و جالبی در زندگی دارند و گاهی نیز آدم عجیبی به نظر می رسند اما با این حال همه آنها را دوست دارند.
انتخاب عطرهای تلخ: عموما کسانی این عطرها را انتخاب می کنند که انگیزه ای قوی برای انجام هر کاری را دارند اما با این حال تغییر در زندگی را نمی پذیرند و وقتی هم که تصمیمی بگیرند تا مدتها بر تصمیم خود اصرار می کنند. از گروههای فعال و ورزشکار هستند و نزدیک شدن به آنها برای دیگران کمی مشکل می باشد. افراد این گروه وقتی متوجه شوند که نمی توانند به خواسته شان برسند به سادگی آن را رها نمی کنند و وقتی هم کارها به میل آنها پیش نرود عصبانی نمی شوند و ممکن است فقط اخم کنند و از دسته افراد خویشتن دار و صبور هستند و شاید بتوان گفت به دلیل همین ویژگی که دارند کارهای خود را اغلب به راحتی انجام می دهند و تا آخر راه را می روند.

روانشناسی انواع عطر

انتخاب عطرهای گرم: اینگونه افراد در برابر اعمال خود مسئولیت پذیر هستند و به خوبی می دانند با دیگران چگونه رفتار کنند. همیشه هدفمند بوده و براستی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند. برای رقابت همیشه آماده هستند و به دوستان خود اهمیت می دهند. این افراد خود نیز می دانند که در برخی موارد واکنش شدیدی در برابر بعضی مسائل مختلف از خود نشان می دهند که آن هم مربوط به اینست که بیش از اندازه احساساتی هستند. معمولا انسانهای خون گرمی هستند که برای جمع فامیل و دوستان همراه خوبی به شمار می روند اهل حسادت نیستند و مسافرت را بویژه با دوستان بسیار دوست دارند.
انتخاب عطرهای خنک: اینگونه افراد از غرور مثبتی برخوردارند به گونه ای که همیشه قادرند میزبان با شکوهی برای دوستان خود باشند. حس برتری جویی نسبت به دیگران دارند که به سختی می توانند آن را کنترل کنند. اهل اتلاف بیهوده انرژی خود نیستند و در نتیجه همیشه یک سازمان دهنده خوب و قوی به شمار میروند که می توانند به راحتی کارها و وظایف خود را سر و سامان دهندو اغلب طوری رفتار می کنند که گویی مسئله مهمی در ذهن دارند و در حال حل آن هستند گاهی اوقات نیز حس مبهمی دارند که گویی از چیزی نگرانند.
حال که با روانشناسی شخصیتی انواع عطر آشنا شدید بهتر می توانید تا حدودی افرادی را که درطول روز با آنها سروکار دارید را بشناسید و برخورد مناسبی را با آنها برنامه ریزی کنید.

منبع: فروشگاه عطر و ادکلن ایران