فروش اینترنتی انواع عطر خنک زنانه

پرفروش ترین و پرطرفدارترین عطر تند خنک زنانه در سال 2017 کدامند؟ علت جذابیت این عطرهای خنک مربوط به کدامیک از ویژگی ها آنها می باشد؟ چه افرادی ایت عطرها را استفاده می کنند؟
انواع عطر خوشبو و ادکلن با رایحه خنک معمولا برای روزهای گرم تابستان است حس خنکای صبح بهاری را به انسان القا می کند و گذران لحظات گرم تابستان شیرین و دلچسب می کند. پنج عطر خنک و پرفروش ویژه تابستان 2017 را که مورد انتخاب بانوان خوش سلیقه امروزی است به شما معرفی خواهیم کرد.

پنج عطر خنک زنانه پرفروش

انواع عطر زنانه های خنکی که این ایام گرم تابستانی مورد انتخاب بانوان شیک پوش خوش سلیقه قرار می گیرند عبارتند از:عطر سیلور
این عطر خوشبو و خنک زنانه در سال 2007 به بازار آمد که از رایحه گلی و شرقی برخوردار است و ترکیبی از عطر ترنج، گریپ فروت، پرتقال و خربزه است که در قلب خود رایحه ای از گلهای رز بلغاری، یاسمن و کرام فندقی را دارد و بر پایه از عطر دارچین، چوب و چرم استوار است. در تشخیص عطرهای خنک جالب الست بدانید که عطرهایی که انواع رایحه مرکباتی مانند ترنج و نارنج و پرتقال و … تشکیل شده اند از انواع خنک و ملایم هستند که برای روزهای گرم تابستان مناسب می باشند.