عطر مردانه تهران اصفهان مشهد

عطرها محصولات گیاهی یا شیمیایی هستند که توسط فرآیندهای خاص تولید می‌شوند و برای خوشبو کردن بدن، لباسها، فضای داخل خانه یا ماشین و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه‌بر خاصیت خوشبوکنندگی عطرها کاربردهای دیگری نیز دارند. به‌عنوان‌مثال می‌توانند گزینه‌‌ای خاص و شیک برای هدیه دادن به عزیزانتان باشند.

نکته مهم دیگر درمورد عطر این است که بوی هطر هرشخص نشانگر شخصیت و پرستیژ او است، شخصیت افراد را تاحدود زیادی می‌توان از بوی عطرشان تشخیص داد.

شاید برایتان عجیب باشد اما زمانی‌که شما می‌خواهید وارد هرجمعی شوید بوی شما قبل از خودتان به آن جمع می‌رسد!

خوشبوکننده‌ها و عطرها در مدل‌های مختلف و بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند و برای خرید آن‌ها لازم است قبل از خرید اطلاعات کاملی درمورد آن ‌ها داشته باشید.

به‌طور کلی عطرها بر اساس رایحه به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شوند. طی تقسیم‌بندی دیگری انواع عطر و ادکلن به دو نوع مردانه و زنانه نیز تقسیم می‌شوند که لازم است درمورد خرید به‌ آن توجه شود که در این مطلب به بررسی انواع ویژگی‌های عطر مردانه تهران می‌پردازیم.

عطر مردانه تهران اصفهان مشهد

قیمت عطر مردانه

قیمت عطر مردانه در تعیین قیمت یک عطر عوامل بسیار متعددی تاثیرگذار هستند که در ادامه هرکدام از آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

همانطور که گفته‌ شد در تهیه عطرها از مواد مختلفی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها استخراج‌شده از دل طبیعت و گیاهان و یا حتی حیوانات هستند و برخی دیگر برگرفته از مواد شیمیایی هستند که در آزمایشگاه‌ها یا کارخانجات ساخته می‌شوند.

فرآیند تهیه مواد اولیه و اصلی ساخت انواع عطر عامل مهمی در تعیین قیمت آن‌ها است. به عنوان مثال عطرهایی که برگرفته‌شده از مواد طبیعی مثل انواع گیاهان هستند قیمت بالاتری نسبت به عطرهای شیمیایی دارند. تهیه کردن این گیاهان ممکن‌ است به دلایل متعددی سخت و زمان‌بر باشد. برخی از این گیاهان فقط در زمان‌های محدودی از سال رشد می‌کنند بنابراین فصل برداشت و استفاده از آن‌ها بسیار محدود است.

برخی از آن‌ها فقط و فقط در برخی مکان‌های خاص رشد می‌رویند و یافتن و برداشت آن‌ها ممکن است کار سختی باشد.

برخی دیگر از گیاهان مورد استفاده برای صنعت عطرسازی به‌ طور مرتب و هرساله نمی ‎‌رویند و فقط هرچند سال یکبار رشد می‌کنند که این موضوع خود باعث حساس‌ بودن و ارزشمند بودن این گونه‌های گیاهی و بالطبع عطرهای ساخته‌شده توسط آن‌ها می‌شود.

در مورد عطرهایی درفرآیند ساخت آن‌ها از فرآورده‌های حیوانی بهره‌گرفته می‌شود نیز محدودیت‌ها و سختی‌هایی نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال عنبر یکی ازگران‌ترین و کمیاب‌ترین مواد تشکیل‌دهنده عطرها است. عنبر از مواد ترشح شده از سیستم‌گوارشی نوعی نهنگ خاص به‌دست می‌آید. این ماده پس از گذشت سال‌ها از زندگی نهنگ قابل استفاده به‌ عنوان ماده‌ای خوشبو برای عطرسازی است.

عامل دیگری که در تعیین قیمت عطر نقش دارد برند است.هرچه برند عطر معروف‌تر و شناخته‌ شده‌ تر باشد و تبلیغات گسترده‌تری برای گسترش و معروفیت خود انجام داده‌ باشد قیمت تمام‌شده محصولات آن نیز بیشتر خواهد بود.

و نکته دیگری که در قیمت عطر اهمیت دارد اصل بودن و یا تقلبی بودن آن عطر است. عطرهای اصل معمولا کیفیت بالایی دارند و به همان نسبت نیز قیمت بالایی دارند. عطرهای تقلبی ظاهرا شبیه عطرهای اصل اند اما کیفیت آن‌ها را ندارند ولی از لحاظ قیمت بسیار مناسب هستند. به‌‌ همین دلیل در هنگام خرید عطر باید بسیار دقت کنید که عطرهای تقلبی و فیک را به جای عطر اصل نخرید زیرا گاهی اوقات تشخیص آن‌ها بسیار سخت است و نیاز به دقت زیادی دارد.

عطر مردانه اصفهان

عطر مردانه اصفهان اگر قصد خرید عطر دارید می‌توانید در هر کجای ایران که باشید این محصول را به‌ راحتی و سریع از طریق وبسایت‌های ارائه‌کننده بهترین عطر و ادکلن تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اگر هنوز در انتخاب دقیق نوع عطری که می‌خواهید شک دارید می‌توانید به‌راحتی با خواندن مقالات موجود در سایت به‌ اطلاعات بسیاری درمورد انواع عطرها، انواع نت‌ها و رایحه‌های مختلف و… دست پیدا کنید و با اطلاعات کافی و آگاهانه خرید کنید.

امروزه اکثر فروشگاه‌های اینترنتی فروشنده عطر و ادکلن تستر عطر را هم می‌فروشند. تستر عطر شیشه‌های کوچک عطر است که مقدار کمی از عطر موردنظرتان داخل آن است و قیمت بسیار پایینی هم دارد. شما با خرید تستر عطر با پرداخت مبلغی ناچیز از رایحه و بوی آن عطر مطلع شده و درصورت رضایت می‌توانید شیشه بزرگ و اصلی آن را خریداری کنید. علاوه‌ بر این‌ها در اطلاعات محصول به تفضیل در مورد نت‌های آغازی و میانی و پایانی عطر شرح داده شده‌ است تا با اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری خرید خود را انجام دهید.

مزیت دیگر این روش قیمت مناسب و به‌ صرفه انواع عطر و ادکلن در رایحه‌های مختلف است. چون به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید می‌کنید خریدتان از لحاظ اقتصادی بسیار به‌ صرفه خواهد بود.

علاوه‌ بر موارد گفته‌شده اطمینان از کیفیت عطری که خریداری می‌کنید نیز نکته بسیار جالب توجهی است. اگر در هنگام خرید از سایت قابل اطمینان و معتبری خرید کنید خیالتان از بابت کیفیت و اصالت محصول راحت خواهد بود و مبالغ زیادی را بابت عطرهای فیک و تقلبی که قیمت بسیار پایینی دارند پرداخت نخواهید کرد.

علاوه‌ بر نکاتی که گفته‌ شد می‌توانید از تخفیفات فصلی که گاهی‌ اوقات به‌ مناسبت‌های مختلف بر روی محصولات قرار می‌گیرد استفاده کنید و محصولات خوبی را خریداری کنید.

عطر مردانه ماندگار

عطر مردانه ماندگار ماندگاری بالای یک عطر یکی از ویژگی هایی است که در هنگام خرید برای همه افراد اهمیت دارد و سعی دارند از بین تمامی عطرها عطری را انتخاب کنند که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

علاوه بر کیفیت و غلظت عطری که خریداری می‌کنید عوامل دیگری نیز در دوام و ماندگاری بوی یک عطر اثر دارند. در هنگام استفاده از عطر باید این عوامل را در نظر داشته باشید تا دوام عطرتان بیشتر شود.

برای عطر زدن نقاطی از بدن مثل گردن و نواحی نزدیک به مچ دست را انتخاب کنید که نبض داشته باشند، نقاطی که نبض دارند گرم‌تر از بقیه بدن هستند و همین موضوع باعث می‌شوند دوام و پخش رایحه خوش عطر ساعت‌های بیشتری ادامه داشته باشد.

سعی کنید از فاصله نزدیک به پوست آن را اسپری کنید تا تمام عطر جذب پوستتان شود و در هوا پخش نشود.

اگر قبل از عطر زدن استحمام کنید در این صورت بهترین نتیجه را از عطر زدن خود خواهید گرفت.

عطر مردانه ملایم

عطر مردانه ملایم رایحه عطرهای مردانه اکثرا به 4 دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از:

  • رایحه خنک
  • رایحه گل
  • رایحه شرقی
  • رایحه چوب

عطرهای ملایم رایحه خنک بیشتری نسبت به سایر رایحه دارند. رایحه خنک اکثرا از گیاه اسطوخودوس گرفته می‌شود.

هرکدام از این رایحه‌ها در عطر کم یا زیاد شود رایحه‌ آن کاملا تغییر خواهد کرد.