شکلات نارگیلی بونتی بخورید تا موهای پر پشتی داشته باشید

با حمل کاکائو خالص، شکلات نارگیلی بونتی خانگی پرانرژی گزینه ای ایده آل برای رفع نیاز شیرینی بدون مصرف کالری اضافی است، اگرچه باید آن را در حد اعتدال مصرف کنیم.
شکلات انرژی زا خانگی با کاکائو، نارگیل، ماکا و آجیل
شکلات وسوسه‌ای برای بسیاری از افرادی است که نمی‌توانند در برابر طعم لذیذ آن مقاومت کنند و با این وجود، این کار را با پشیمانی انجام می‌دهند، زیرا حاوی مقدار زیادی قند و دوز مناسب کالری است. در این مقاله دستور تهیه یک شکلات خانگی پر انرژی را به شما ارائه می دهیم.

شما می توانید بدون پشیمانی یک دسر خوشمزه از کاکائو، روغن نارگیل، ماکا و آجیل بخورید. امتحانش کن!

چرا نباید از شکلات سوء استفاده کنیم؟
شکلات یکی از آن خوراکی هایی است که بسیاری از افراد به دلیل اینکه کنترل مصرف آن برایشان سخت است یا اینکه می دانند سرشار از قند و چربی است، با پشیمانی مصرف می کنند.

تبلیغات

شکلات نیز مانند قهوه یا نوشیدنی های کولا، اثرات اعتیادآوری دارد که خوردن یک تکه کوچک و توقف آن را برای ما دشوار می کند.

شکلات

به همین دلیل می خواهیم جایگزینی برای دوستداران شکلات ارائه کنیم که سالم، کم کالری، بدون قند و با چربی های سالم ساخته شده است که به کاهش وزن کمک می کند.

علاوه بر این، مواد دیگری را اضافه می کنیم تا آن را به یک غذای مغذی تر، غنی از فیبر و بسیار پرانرژی تبدیل کنیم. به این ترتیب ما یک محصول رضایت بخش و خوشمزه خواهیم داشت که می توانیم بدون احساس گناه بخوریم.

تبلیغات
همچنین ببینید: 5 اسموتی خوشمزه سرشار از پروتئین گیاهی و فیبر

یک شکلات خانگی پر انرژی
برای درست کردن شکلات انرژی‌زای خانگی خود به مواد باکیفیت نیاز داریم.

بنابراین ما دستور العملی خواهیم داشت که مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی، پروتئین، اسیدهای چرب ضروری و فیبر را در اختیار ما قرار می دهد.

کاکائو
ما باید کاکائو را از شکلات متمایز کنیم. دومی محصولی است که با شکر، شیر، چربی، عطر و مواد نگهدارنده درست می شود.