ساخت تشک مسافرتی پشم شیشه از جنس بلور

آیا سفری در پیش دارید؟ Glamping اصطلاحی است که از دو کلمه ابداع شده است: زرق و برق و کمپینگ. آن را به عنوان یک سفر کمپینگ سطح بالا با امکاناتی بیش از حد معمول در نظر بگیرید.

با این حال، زمین های گلمپینگ خاص از قبل دارای امکانات رفاهی برای شما هستند. باز هم، ممکن است کنترلی برای انتخاب تشک مسافرتی پشم شیشه روی تخت خود نداشته باشید.

اگر تشک در جعبه دارید، می‌توانید نگرانی‌های مربوط به تخت‌ها را در سفر گلمپینگ خود کاهش دهید.

به هر حال، کمپینگ نباید راحتی را که شما نیاز دارید از بین ببرد. حتی اگر می‌خواهید در بیابان وسیع «آن را خشن» کنید، باز هم باید مقدار کافی استراحت کنید. در غیر این صورت، انرژی کافی برای لذت بردن از حیات وحش اطراف خود را نخواهید داشت.

 

از سفرهای خود لذت ببرید
عدم استراحت کافی در تعطیلات می تواند لذت سفر را کاهش دهد. در طول سفر یک تشک فشرده را در یک جعبه بیاورید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی می‌خواهید خواب خوبی داشته باشید راحت بمانید.

شما نمی خواهید زمانی که در تعطیلات هستید ضعیف باشید زیرا به اندازه کافی نخوابیده اید.

تشک های فشرده در یک جعبه در اندازه های مختلف هستند. مطمئن شوید که تشک را با اندازه مناسب و متناسب با نیاز خود خریداری می کنید.

به عنوان مثال، اگر به تنهایی سفر می کنید، نمی خواهید یک تشک بزرگ را با خود ببرید. به جای آن، خرید و استفاده از پارچه تک یا دو سایز را برای سفرهای خود در نظر بگیرید.

تولیدکنندگان قابل اعتماد تشک به حفظ جریان هوای مناسب با محصولات خود کمک می کنند. طراحی تشک باید تهویه ایده آلی را ایجاد کند تا از جریان مناسب هوا به داخل و خارج پارچه کمک کند.

همچنین، جریان هوا می تواند به کاهش تجمع گرد و غبار کمک کند، در نتیجه به شما اجازه می دهد از راحتی فوق العاده روی یک تشک تمیز لذت ببرید.