رابطه مستقیم نخوردن سیب قرمز تره بار با سرطان پروستات

حداقل ده ها نوع سیب قرمز تره بار در سوپرمارکت های ایالات متحده یافت می شود، اما تا 100 نوع آن موجود است. مزارع محلی و بازارهای کشاورزان را برای انواع ارث غیرعادی تر بررسی کنید.

برخی از آنها برای پخت و پز و پخت و پز و برخی دیگر به صورت خام برای میان وعده استفاده می شوند. آنها از شیرین تا ترش متغیر هستند و ممکن است یک لقمه دلچسب یا یک لقمه ترد خفیف ایجاد کنند.

سیب‌های ترش و ملایم شیرین با گوشت سفت و ترد که در دماهای بالا لطیف نمی‌شوند برای پخت بهتر هستند: Jonagolds، Granny Smith، Honeycrisp، Melrose، Cortland، Braeburn.
طعم های شاداب و شیرین اغلب برای غذا انتخاب می شوند: گالا، قرمز و طلایی دلیشز، فوجی، مک اینتاش. اگر تارت را به شیرینی ترجیح می دهید، مطمئناً می توان سیب های پخت را نیز خورد!
چند راه جالب برای لذت بردن از سیب:
یک سیب را به ورقه های نازک برش دهید و با مغز آجیل یا کره دانه بمالید.
با ترکیب برش‌های سیب با برش‌های نازک پنیر چدار، از ترکیبی شیرین/شور، ترد/خامه‌ای لذت ببرید.

ساندویچ سیب: مرکز و دانه های سیب را با هسته بردارید و سیب را به صورت دایره ای به ضخامت نیم اینچ برش دهید. یک تکه سیب را با مغز آجیل یا کره دانه بمالید و با گرانولا یا مخلوط دنباله بپاشید. سپس یک برش سیب دیگر را روی آن قرار دهید.

چیپس سیب پخته شده در فر: سیب را هسته گرفته و خیلی نازک یا با ماندولین برش دهید. روی یک ورقه پخت کمی چرب شده یا کاغذ روغنی قرار دهید.

با دارچین بپاشید. در دمای 225 درجه فارنهایت به مدت یک ساعت بپزید (دمای بالاتر می تواند سیب ها را بسوزاند). برش های سیب را برگردانید و تا 1 ساعت بیشتر یا تا زمانی که چیپس های سیب خشک شوند بپزید. به یک توری خنک کننده منتقل کنید و بگذارید کاملا خنک شود.
سالاد والدورف: 2 سیب بزرگ را به تکه های کوچک خرد کرده و با نصف فنجان گردو، 1 عدد دنده کرفس ورقه شده و ¼ فنجان کشمش به کاسه بزرگ اضافه کنید. با آب لیمو بپاشید. سس را با ترکیب ½ فنجان ماست ساده بدون چربی، 1 تا 2 قاشق غذاخوری سس مایونز، قاشق چای خوری پوست لیمو و کمی فلفل آماده کنید. سس را داخل مخلوط سیب بریزید و خوب هم بزنید.

سالاد خرد شده با سیب و رازیانه سالاد سیب، رازیانه و اندیو: 2 سیب بزرگ، 1 پیاز رازیانه و 3 اندیو کوچک را به صورت نازک برش دهید. نیمی از یک لیمو را فشار دهید و سرکه بالزامیک سفید، روغن زیتون، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. اسپند خرد شده را برای ترد اضافی اضافه کنید.