دستگاه فشار خون mdf که تمام بیماری ها را اعلام می کند

دستگاه فشار خون mdf اغلب کمتر از مانیتورهای دیجیتال قیمت دارند. قیمت آنها بین 20 تا 40 دلار است. کاف دارای استتوسکوپ داخلی است. شما نیازی به خرید جداگانه ندارید. ممکن است این دستگاه دارای ویژگی باشد که به راحتی می توان کاف را با یک دست روی آن قرار داد. همچنین قابل حمل است و می توان آن را به راحتی از مکانی به مکان دیگر حمل کرد.

مانیتور آنروید دارای اشکالاتی است. این دستگاه پیچیده ای است که به راحتی آسیب می بیند و دقت کمتری دارد. اگر حلقه فلزی برای سفت کردن کاف نداشته باشد، ممکن است استفاده از دستگاه سخت باشد.

این همان چیزی است که گذاشتن کاف را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، لامپ لاستیکی که کاف را باد می کند ممکن است به سختی فشرده شود. این نوع مانیتور ممکن است برای افراد کم شنوا بهترین نباشد، زیرا نیاز به گوش دادن به ضربان قلب شما از طریق گوشی پزشکی است.

دستگاه

مانیتور دیجیتال
مانیتورهای دیجیتال برای اندازه گیری فشار خون محبوبیت بیشتری دارند. آنها اغلب راحت تر از واحدهای آنروید استفاده می شوند. مانیتور دیجیتال دارای گیج و گوشی پزشکی در یک واحد است. نشانگر خطا نیز دارد. فشار خون بر روی یک صفحه نمایش کوچک نمایش داده می شود. خواندن این ممکن است راحت تر از شماره گیری باشد. برخی از واحدها حتی یک چاپ کاغذی دارند که رکوردی از خواندن را به شما می دهد.

باد کردن کاف بسته به مدل به صورت اتوماتیک یا دستی است. کاهش قیمت خودکار است. مانیتورهای دیجیتال برای بیماران کم شنوایی خوب هستند، زیرا نیازی به گوش دادن به ضربان قلب خود از طریق گوشی پزشکی نیست.

مانیتور دیجیتال دارای اشکالاتی است. حرکات بدن یا ضربان قلب نامنظم می تواند بر دقت آن تأثیر بگذارد. برخی از مدل ها فقط روی بازوی چپ کار می کنند. این می تواند استفاده از آنها را برای برخی از بیماران سخت کند. مانیتورهای دیجیتال گران تر هستند. قیمت آنها از حدود 30 دلار تا بیش از 100 دلار متغیر است. آنها همچنین به باتری نیاز دارند.