دستگاه تصفیه آب تایوانی cck که قابلیت پخش موزیک دارد

قوی ترین دستگاه تصفیه آب تایوانی cck فرآب ما حداکثر 5.7 لیتر آب در دقیقه بدون نیاز به مخزن ارائه می دهد و آن را برای کل خانه ها، رستوران ها و دفاتر ایده آل می کند. این دستگاه دارای پیش فیلتراسیون سه مرحله‌ای و فیلتر پست کربنی است، به‌علاوه فناوری منحصربه‌فرد SuperiorOsmosis™ درون آن، برای تأمین آب خالص‌تر برای نوشیدن و تمام نیازهای شما.

قیمت درخواستی
از کجا بخریم
جریان: حداکثر 6912 لیتر در روز
بازیابی: 61٪
فناوری تصفیه: SuperiorOsmosis™
نرخ کاهش: تا 99.7٪
توان مصرفی: 530 – 720 وات
گواهینامه: NSF 372
ابعاد: اندازه محصول 225 × 430 × 466 میلی متر یا اندازه نصب 225 × 475 × 466 میلی متر

Bluewater Spirit
این دستگاه تصفیه آب جمع و جور و کارآمد به لطف فناوری منحصر به فرد SuperiorOsmosis™ ما تا 3 لیتر آب خوشمزه در هر دقیقه ارائه می دهد.

تصفیه آب

نیازی به مخزن نیست، یعنی به خوبی زیر سینک قرار می گیرد. این راه حل ایده آل برای آشپزخانه شما است، اطمینان حاصل می کند که آب شیر شما عاری از آلودگی است و برای خانواده شما ایمن تر است.

قیمت درخواستی
از کجا بخریم
جریان: حداکثر 2521 – 3380 لیتر در روز
بازیابی: 53 – 61٪
فناوری تصفیه: SuperiorOsmosis™
نرخ کاهش: تا 99٪
توان مصرفی: 350 وات
ابعاد: 150 x 365 x 462 میلی متر
شیر آب: شامل شیر آب خالص

بلو واتر کلئون
این محلول فشرده آب خالص از فناوری اسمز معکوس استفاده می کند تا روزانه 190 لیتر آب خوشمزه و سالم را برای آشامیدن و پخت و پز در خانه ارائه دهد. همچنین می توانید یک لامپ UV برای محافظت بیشتر در برابر باکتری ها و یک فیلتر معدنی اضافه کنید تا مطمئن شوید که آب شما نه تنها فاقد آلودگی است، بلکه از نظر کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم نیز غنی تر است.

چگونه سیستم‌های RO Bluewater می‌توانند تا این حد فشرده باشند؟
هر یک از اجزای دستگاه های تصفیه اسمز معکوس ما به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که محصولات ما فشرده ترین و کارآمدترین در بازار هستند. هر فیلتر، غشاء و بخش اضافی منحصراً برای Bluewater ساخته شده است تا با هدف خاص آن مطابقت داشته باشد.