جذاب ترین عطرهای زنانه برای مردان

واقعیت، در جمله جاودانه “گابریل شانل” نهفته است، جایی که بدون استفاده از عطر تند ، نمی توان آینده ای را برای یک بانو متصور شد. تکامل زیبایی ها و ظرافت های زنانه، نه تنها در پوشیدن لباس های فاخر و زیبا و استفاده از زیور آلات خیره کننده و نفیس است، بلکه از محدوده های فیزیکی و ظاهری فراتر رفته و در قالب روایحی روحنواز و رؤیایی، اغواگری، ظرافت، دلبرانگی و بطور کل، افسون زنانه را، به اوج می رساند.
از عطر خوشبو  جاودانه ای چون “شالیمار”، “جیکی”، “میتسوکو” و “ل هئو بلو” گرلن، “ماگریف کاروین”، “ل ایر دو تمپس نینا ریچی” و “شانل شماره 5” تا “میس دیور” و “دیوریسیمو”، از دوران یکه تازی و غوغای عطرهایی چون “شیسیدو فمنایت دو بویس” و “هرمس او مغویلیس” تا دوران هیاهو و غوغا و جنجال عطرهایی همچون “ژیوانشی آنژه دمون”، “ورساچ کریستال نو آ”، “بولگاری جازمین نویت”، “لنکوم لاویسته بله”، “تیه ری ماگله آنجل” و “وومنیتی”، “ایو سان لورن اوپیوم” و “مانیفستو”، “جیورجیو آرمانی سی”، “کالوین کلین ایفوریا”، “دیور پویزن”، “نارسیس رودریگز” و … بسیاری دیگر از عطر زنانه موفق، همگی اثباتی بر تأثیر عطرهای زنانه بر تاریخ عطرسازی است. اثباتی بر این اعتقاد که جادو و افسون، داستانها و افسانه ها، از جایی آغاز شدند که نسیمی از عطر حوا در شامه زمین پیچید.
عطرهایی که در فوق مورد اشاره قرار گرفتند، عطرهایی شناخته شده و معروف برای دوستداران عطر سیلور هستند که جاذبه آن ها و تأثیری که این عطرها در جلب بازخود مثبت مخاطبان و بطور ویژه، جنس مخالف، برای بانوانی که از آنها استفاده کرده اند، داشته است، این عطرها را بی نیاز از معرفی و هرگونه تمجیدی کرده است.