تولید دمپایی فیبری که تبدیل به کفش بیرونی می شود

دمپایی های یکبار مصرف در تولید راحت تر هستند. از آنجایی که سایزهای مختلف دمپایی فیبری ثابت است، تولید آن راحت تر است. و بر خلاف آن دسته از دمپایی های نخی که قابل بازیافت هستند، نیاز به پارچه های دمپایی بیشتر است و نیازهای لازم برای دمپایی های یکبار مصرف بسیار کم است. تامین کننده محصولات مراقبت شخصی هتل نیازی به در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی در حین تولید ندارد، فقط اندازه مناسب می تواند به سرعت تعداد زیادی دمپایی یکبار مصرف تولید کند.

دمپایی اسپا انگشت پا باز

دمپایی های یکبار مصرف ضد آب، ضد لغزش و قابلیت تنفس بهتری دارند. با توجه به ویژگی های مختلف طراحی دمپایی های یکبار مصرف، دمپایی های یکبار مصرف دارای مزایای مختلفی از جمله قابلیت تنفس، ضد آب بودن، قابلیت جذب آب و غیره می باشد. در این صورت دمپایی های یکبار مصرف نقش ضد لغزش و … را ایفا خواهند کرد. با توجه به این مزایا، هتل می تواند با خیال راحت دمپایی یکبار مصرف را انتخاب کند، زیرا مهمانان نه تنها دمپایی تمیز و بهداشتی را دوست دارند، بلکه پوشیدن دمپایی بسیار راحت را نیز دوست دارند.

دمپایی فیبری

دمپایی های یکبار مصرف بسیار سبک و کاملا نرم و راحت برای پوشیدن هستند. اگرچه تولید دمپایی یکبار مصرف نسبتاً ساده و هزینه آن کم است، اما راحتی و نرمی آن جای تردید است و پوشیدن آن بسیار راحت است. بنابراین هتل می تواند با خرید و انتخاب دمپایی یکبار مصرف تمیز و بهداشتی برای ارائه خدمات به میهمانان خیالتان راحت باشد.

1) در مقایسه با پارچه بافته شده، استحکام و دوام ضعیف است

2) مانند پارچه های دیگر قابل شستشو نیست

3) الیاف در جهت خاصی چیده شده اند، بنابراین به راحتی از زاویه مناسب تقسیم می شوند و غیره. بنابراین، بهبود روش های تولید عمدتاً بر بهبود جلوگیری از تقسیم متمرکز است.

نحوه خرید دمپایی یکبار مصرف هتلی:

1. بو، ساده ترین راه، دمپایی خوب، بدون بوی تند، و نه عطر تند.

2. نما، دمپایی خوب، رنگ پارچه مثبت، الگوی گلدوزی زیبا و سه بعدی و خطوط گلدوزی پر است.

3. زنجیر، دمپایی با کیفیت، بدون بریدگی و برش، وزن مواد استفاده شده نسبتاً بالاتر است و ضخامت اسفنج پر شده نسبتاً زیاد است.