بلند ترین لوله فلزی 12 اینچ جهان به متراژ هزار کیلومتر در برج ایفل استفاده شد

انواع لوله های فلزی، مواد و موارد استفاده، همانطور که در پست قبلی “سیستم های لوله کشی پلاستیکی و لوازم جانبی” دیدیم، یکی از عناصر اساسی تشکیل دهنده یک تاسیسات، لوله های تشکیل دهنده مدار هستند.

امروز ما هر شک و شبهه‌ای را که ممکن است پیش بیاید حل می‌کنیم و در مورد انواع عالی لوله فلزی 12 اینچ که وجود دارد و می‌توانیم به شما ارائه دهیم، مزایای آنها و بنابراین مناسب‌ترین لوله‌ها برای نیازهای شما صحبت می‌کنیم.

1. کدام لوله را نصب کنم، فلزی یا پلاستیکی؟

2. تفاوت های اصلی لوله های فلزی و پلاستیکی.

3. انواع اصلی لوله های فلزی

روش های جدید ساخت و ساز و توسعه مصالح به طور قابل توجهی عمر ساختمان ها را افزایش می دهد. مهم است که اجزای مختلف یک ساختمان به موازات هم دوام داشته باشند، تا جایی که ممکن است مشابه باشند.

کدام لوله را نصب کنم، فلزی یا پلاستیکی؟
اغلب از ما می پرسند که چه نوع لوله ای باید نصب کنم، فلزی یا پلاستیکی؟ ما سال ها صرف مشاوره به مشتریان خود برای بهینه سازی نصب مدار با مناسب ترین و کارآمدترین لوله برای نصب آنها کرده ایم.

لوله

آیا این درست است که لوله های پلاستیکی نسبت به معرفی لوله های فلزی پیشرفت کرده اند؟
دانستن خواص ارائه شده توسط هر نوع ضروری است. دوام لوله های پلاستیکی حدود 40 تا 50 سال است. لوله های فولادی با استفاده طولانی مدت به ویژه در شبکه های لوله کشی خانگی خراب می شوند.

تفاوت اصلی لوله های فلزی و پلاستیکی
لوله های پی وی سی معمولا برای شبکه های آب سرد، باقیمانده یا رودخانه استفاده می شود. آنها هنگام تصفیه تاسیسات آب در دمای بسیار بالا استفاده نمی شوند. زیرا ممکن است تغییر شکل دهند.
از طرفی لوله های فلزی نیز مانند لوله های مسی دمای بسیار بالایی را تحمل می کنند. استفاده از آن در زمینه های صنعتی، در ساخت و ساز و مهندسی گسترده است.
همه لوله‌ها ممکن است متحمل لکه‌هایی شوند که به آنها آسیب می‌رساند، چیزی که سعی می‌شود با استفاده از یک سری مایعات که از آن جلوگیری می‌کند، جلوگیری شود.
در مورد پلاستیک ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم تر هستند.
با گذشت زمان، لوله های فلزی خراب می شوند و باعث ضعیف شدن مواد در لوله ها می شوند. در نتیجه، توانایی خود را برای مقاومت در برابر فشار وارد شده توسط آب در هنگام حمل و نقل از دست می دهد و همچنین سرعت گردش آن کاهش می یابد و سیال به زباله آلوده می شود.
برای کاهش اثر خوردگی از روش‌های مختلفی مانند حفاظت کاتدی توسط آندهای قربانی یا جریان شرکتی یا استفاده از سیستم‌های ضد خوردگی برای لوله‌های هوا استفاده می‌شود.
با توجه به هزینه یک لوله یا دیگری، ارزش پولی هر یک از آنها منصفانه است. قیمت لوله های پلاستیکی و فلزی یکسان نیست زیرا عملکرد آنها متفاوت است.