استفاده از گوگرد پودری میکرونیزه به عنوان چاشنی در غذا

باغبانی از گوگرد پودری میکرونیزه برای پیشگیری و مبارزه با قارچ هایی مانند کپک استفاده می کند. هنگامی که گوگرد با قارچ تماس می گیرد، سیستم انرژی قارچ را مختل می کند و باعث مرگ قارچ می شود. همچنین از جوانه زدن هاگ ها جلوگیری می کند. گوگرد انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در این مقاله متخصص ما انواع مختلف گوگرد و خواص آنها را فهرست می کند.

انواع گوگرد
شش نوع گوگرد وجود دارد:
گرانول گوگرد: برای استفاده در اواپراتورهای گوگرد مناسب است. گرانول های گوگرد به شکل گرانول گوگرد هستند. این مزیت را دارد که اندازه گیری و دوز آن بسیار آسان است. علاوه بر این، دانه ها دارای سطح تماس بزرگی هستند که باعث می شود تبخیرکننده گوگرد آن را به ذرات ریز پردازش کند.

گوگردمیله های گوگرد: برای استفاده در اواپراتورهای گوگرد مناسب است. لوله های گوگردی به شکل لوله (میله ای) فشرده می شوند. این عمدتاً در تبخیرکننده‌های گوگرد که در گلخانه‌ها آویزان می‌شوند استفاده می‌شود، زیرا میله‌ها راحت‌تر از دانه‌ها وارد می‌شوند (دانه‌ها نیز شانس بیشتری برای ریختن و در نتیجه هدر رفتن دارند).
قرص های گوگرد: این قرص ها را می توان در تبخیر کننده گوگرد نیز استفاده کرد. وزن یک قرص گوگرد 115 گرم است که مقدار دقیق مورد نیاز برای پر کردن اواپراتور گوگرد به روشی ایمن و آسان است.
پودر گوگرد: این گوگرد به صورت پودر ریز است. نمی توان آن را با اواپراتور گوگرد اعمال کرد.
اسپری گوگرد: این گوگردی است که برای مخلوط کردن با آب و سپس برای اسپری کردن روی محصول با سمپاش کوله پشتی یا کامیون اسپری فرموله شده است. مزیت این نرم افزار این است که باقیمانده کمتری روی محصول باقی می گذارد.
گوگرد ACS: این گوگرد مایع است. به عنوان کود برگ تاییدیه دارد. این محصول را نمی توان با اواپراتور گوگرد نیز استفاده کرد، اما آن را روی محصول اسپری می کنید.

کاربرد انواع گوگرد متفاوت است، اما عملکرد این محصولات یکسان است: آنها تأثیر یکسانی بر قارچ ها دارند.