استفاده از صابون لرویا اصل در دوخت کیف های چرم

انواع مختلفی از گیاهانی که در ساخت این صابون ها استفاده می شود عبارتند از: بیدمشک، کامفری، اکالیپتوس، زوفا، کاه جو، چنار، شبدر قرمز، رزماری و فندق جادوگر.

انواع مختلف اسانس هایی که در ساخت صابون لرویا اصل استفاده می شود عبارتند از:

روغن زیتون – سرشار از ویتامین E و به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست عمل می کند. حباب های ابریشمی تولید می کند
روغن نارگیل – سرشار از خاصیت مرطوب کنندگی است و به ایجاد یک صابون سخت با حباب/کف کرکی کمک می کند.
روغن پالم – برای حالت دادن به پوست مفید است و به ایجاد نوار سفت کمک می کند
روغن سویا – سرشار از ویتامین های A، E و K. دارای خواص آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی طبیعی خوبی است.
کره کاکائو – پوست خشک و ترک خورده را نرم و محافظت می کند. این یک نرم کننده فوق العاده است که در طی ساخت کاکائو و شکلات تولید می شود

صابون
نکات خرید – صابون های گیاهی
هنگام انتخاب صابون گیاهی، مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی کنید. برخی از تولیدکنندگان صابون نیز ممکن است ادعا کنند که از مواد تشکیل دهنده مانند اسطوخودوس استفاده می کنند، در حالی که آنها در واقع از روغن معطر اسطوخودوس استفاده می کنند که همان روغن ضروری نیست و همان اثر را ایجاد نمی کند. روغن معطر با اسانس ها یکسان نیست و اثر مشابهی نخواهد داشت. بسته به شرایط و حساسیت پوست شما می توان صابون های گیاهی مناسبی را انتخاب کرد. یک صابون مرطوب کننده با مواد طبیعی و گیاهی را می توان انتخاب کرد تا بهترین نتیجه را بدست آورد.

صابون هایی که با استفاده از روش سنتی پردازش ماهی تهیه می شوند باید ترجیح داده شوند زیرا حاوی و حفظ ارزش غذایی گیاهان مورد استفاده در تولید صابون هستند.

اگر پوست خشکی دارید، باید صابون گیاهی را انتخاب کنید که با استفاده از بلغور جو دوسر و/یا عصاره آووکادو تهیه شده باشد. صابون های گیاهی ساخته شده برای پوست های خشک عموماً حاوی روغن های اسطوخودوس، نعناع فلفلی و نعناع هستند زیرا این مواد به خلاص شدن از شر ناخالصی های پوست کمک می کنند. اگر پوست چرب دارید، باید به دنبال صابون گیاهی با روغن بادام یا صابون‌هایی باشید که از روغن گل همیشه بهار تهیه شده باشد. صابون های حاوی روغن چای نیز در درمان بیماری های پوستی چرب موثر هستند.