استفاده از شیشه سکوریت پرشیا جام در ساخت خانه های شیشه ای هندوستان

شیشه سکوریت پرشیا جام مخلوطی از شیشه معمولی و آینه است. برای این نوع شیشه قطره هایی تشکیل می شود که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند. به این دلیل که این قطره ها اجازه عبور نور و دید را می دهند، به طوری که می توان از یک طرف به عنوان آینه استفاده کرد و طرف دیگر بینایی را امکان پذیر می کند.

عینک چاپ شده
این نوع شیشه مشابه شیشه های معمولی است، تفاوت آن در این است که قسمت برجسته آن روی سطح چاپ می شود. معمولا برای رنگ دادن بیشتر به اتاق ها، درها، پنجره ها و حتی دیوارهای شیشه ای استفاده می شود.

عینک ایمنی
در این دسته می توان شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت و شیشه های زره ​​پوش را پیدا کرد. این کریستال ها روش های درمانی مختلفی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که در صورت ترک خوردن یا شکستن آسیب به حداقل برسد.

درخواست مشاوره یا نقل قول
طبقه بندی شیشه بر اساس خواص فیزیکی آن

شیشه

شیشه های انعکاسی و جاذب
این یک نوع شیشه کنترل نور روز است که از یک سیستم پیرولیز برای دستیابی به ضریب خورشیدی پایین با انعکاس انرژی اضافی خورشیدی وارد شده به اتاق استفاده می کند. اطلاعات بیشتر در مورد شیشه بازتابنده

شیشه های فتوولتائیک
انرژی خورشیدی فتوولتائیک از تابش خورشیدی برای تبدیل مستقیم آن به انرژی الکتریکی استفاده می کند، به طوری که الکترون ها از طریق مواد در هنگام تابش تابش الکترومغناطیسی ساطع می شوند. فرض ادغام فتوولتائیک در شیشه مستلزم جایگزینی مصالح ساختمانی معمولی با مصالح جدید است.

عناصر تولید برق که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

شیشه عایق
آنها با قرار دادن لایه های مختلف به بهبود قابل توجهی در عایق حرارتی و صوتی دست می یابند. برای رسیدن به اثر عایق حرارتی از دو یا چند تکه شیشه با حفره 8 تا 20 میلی متری بین آنها استفاده می شود که تشک حرارتی ایجاد می کند. اطلاعات بیشتر در مورد شیشه عایق

درخواست مشاوره یا نقل قول
انواع شیشه هوشمند
استفاده از این دو نوع شیشه به دلیل بهبود عایق حرارتی در فصول سرد و بهبود کنترل نور خورشید در فصول گرم، صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش گلخانه هایی که باعث ایجاد گازهای گرمایش جهانی می شوند، شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند. سه نوع شیشه هوشمند وجود دارد: فعال، غیرفعال و فایروال.