استفاده از شیره خرما در بوشهر به عنوان عسل در دسرهای ایرانی

توجه به این نکته ضروری است که شیره خرما در بوشهر علاوه بر فوایدی که برای سلامتی و تناسب اندام دارد، می تواند قند بالایی داشته باشد، به طور متوسط ​​66.5 گرم قند در هر 100 گرم میوه که در صورت مصرف تاثیر منفی بر سلامتی خواهد داشت. بیش از حد

شیره خرما سرشار از فیبر، پتاسیم و مس، ویتامین هایی مانند تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید فولیک، ویتامین A، K و همچنین دارای خاصیت بسیار پرانرژی است. درک بهتر در مورد سهم و اینکه هر غذا برای چه چیزی است، همیشه راحت است.

در زیر برخی از خواص غذایی موجود در 1 واحد میوه (تقریباً 9 گرم) را مشاهده کنید:

انرژی – 23 کالری؛
کربوهیدرات – 6.24 گرم
شکر – 5.2 گرم
پروتئین – 0.2 گرم
فیبر – 0.7 گرم
پتاسیم – 54 میلی گرم
سدیم – 0 میلی گرم

شیره
استخوان ها را تقویت می کند
مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی موجود در شیره خرما باعث می شود که شیره خرما به عنوان یک میوه فوق العاده در نظر گرفته شود، زیرا می تواند استخوان ها را تقویت کند، درد را کاهش دهد و در برابر بیماری هایی مانند پوکی استخوان عمل کند.

شیره خرما حاوی مواد معدنی اصلی است که برای رشد سالم استخوان‌ها ضروری است، که کل بدن را تقویت می‌کند، به‌ویژه زمانی که افراد به سنین بالا می‌رسند، جایی که استخوان‌ها به تدریج ضعیف می‌شوند. پزشکان و متخصصان مصرف منظم و متوسط ​​شیره خرما را برای سلامت استخوان ها توصیه می کنند.

همچنین ببینید:
6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع وزن و توده عضلانی
پروتئین تخم مرغ برای توده عضلانی و لاغری
10 میوه سرشار از ویتامین C
6 فواید باورنکردنی آب هویج
2. کم خونی
فواید شیره خرما نیز به رسیدن به شکل مطلوبی که همه می‌خواهند کمک می‌کند، اما انتخاب وسایل سالم نقطه شروعی است که سلامت و زیبایی را به هم پیوند می‌دهد، بنابراین فراموش کردن سلامت برای مراقبت از عوامل زیبایی بی‌فایده است.