استفاده از انبه در بازار زاهدان برای جوانسازی صورت

انبه در بازار زاهدان حاوی آنتی اکسیدانی به نام زآگزانتین است. بر اساس این مؤلفه، تحقیق دیگری که در BMJ منتشر شد، مزایای احتمالی برای سلامتی ما را مورد مطالعه قرار داد. بر اساس نتایج، زآگزانتین ممکن است نقش محافظتی در سلامت چشم ایفا کند و از آسیب های ناشی از دژنراسیون ماکولا جلوگیری کند. این یک بیماری چشمی است که با افزایش سن بدتر می شود.

این میوه همچنین برای سلامت مو مفید است، زیرا مقدار مناسبی از ویتامین A را فراهم می کند. این ماده مغذی به پوست کمک می کند تا ماده روغنی به نام سبوم را فراهم کند که مو را مرطوب می کند. به خاطر داشته باشید که ویتامین A برای رشد تمام بافت های بدن از جمله پوست و مو نیز ضروری است.

علاوه بر این، مصرف کافی ویتامین C باعث توسعه و حفظ کلاژن می شود که پایه ای قوی برای پوست و مو فراهم می کند.

بسیار مغذی
باید به خاطر داشت که انبه میوه ای با مواد مغذی فراوان است. قابل توجه ترین اسیدهای آمینه، ویتامین های C و E، فلاونوئیدها، کلسیم، آهن، پتاسیم و منیزیم هستند. همانطور که می بینید، یک کوکتل مغذی کامل است که به بدن شما کمک می کند تا در سلامت کامل باشد.

انبه

محافظت در برابر سرطان
انبه یک میوه ضد سرطان در نظر گرفته می شود، زیرا دارای مقدار زیادی فنل است، مواد مغذی که به ما کمک می کند از جهش سلولی سرطان جلوگیری کنیم. برخی از فراوان ترین فنل های این میوه کوئرستین، آنزیم ها یا اسید گالیک هستند.

سرشار از فیبر
از خواص و فواید انبه باید تاکید کنیم که این ماده غذایی سرشار از فیبر است. بنابراین، حمل و نقل روده را بهبود می بخشد، بدن ما را تصفیه می کند و بدن ما را تا حد زیادی کار می کند. علاوه بر این، فیبر یک جزء عالی برای افرادی است که می خواهند وزن کم کنند، زیرا بسیار سیر کننده است و با مقدار کمتر، باعث رضایت ما می شود.

برای چشم عالیه
انبه یک ماده بسیار مفید برای مراقبت از چشم و بینایی ما است. دلیل آن این است که با تمام محتوای ویتامین، دوز بالایی از ویتامین A نیز دارد که ویتامین ضروری برای بینایی خوب است. در واقع، خوردن یک فنجان انبه در روز 25 درصد ویتامین A روزانه مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. گنجاندن منظم انبه در رژیم غذایی به شما امکان می دهد از شرایطی که بر سلامت چشم تأثیر می گذارد مانند خشکی چشم و سوزش جلوگیری کنید.