استفاده از الکل صنعتی نیم لیتری در تابلو نقاشی

الکل صنعتی نیم لیتری دناتوره ویژه (SDA) الکلی است که مواد دناتوره کننده به آن اضافه شده است. تولیدکنندگان ممکن است از SDA در ساخت هر محصولی که برای مصرف در نظر گرفته نشده است استفاده کنند. به طور کلی، SDA در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود، اما استفاده از آن به داروها، تولیدات شیمیایی و محصولاتی که SDA حلال یا واکنش دهنده است، گسترش می یابد.

الکل کاملا دناتوره شده
الکل کاملاً دناتوره شده (CDA) الکلی است که به قدری کاملاً دناتوره شده است که محصول کاملاً برای استفاده در نوشیدنی نامناسب است و مواد دناتوره استفاده شده تقریباً از الکل جدا نمی شوند. استفاده از CDA بدون محدودیت مجوز مجاز است زیرا خطر کاهش الکل خالص را می توان استخراج و به مصرف نوشیدنی منحرف کرد.

بازار الکل صنعتی شامل فروش الکل صنعتی و محصولات مرتبط توسط نهادها (سازمان ها، تاجران انحصاری و شرکت های مشارکتی) است که در تولید واکسن ها، تونیک های ترکیبی، شربت ها، تنتورها، لیمنت ها و ضد عفونی کننده ها و همچنین داروهایی مانند به عنوان کلروفرم، آتابرین و باربیتورات ها. الکل صنعتی به اتیل الکل مقطری اطلاق می شود که در کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

فلفل

به طور عمده به عنوان ماده اولیه اولیه در تولید ترکیبات شیمیایی مانند استالدهید، اتیل استات، اسید استیک و غیره استفاده می شود.

نوع اصلی الکل صنعتی شامل ایزوپروپیل الکل، متیل الکل، الکل اتیلیک، ایزوبوتیل الکل و بنزیل الکل است. ایزوپروپیل الکل به عنوان یک ماده در مواد آرایشی و دارویی مختلف برای استفاده خارجی استفاده می شود.

ایزوپروپیل الکل ایزومری از پروپیل الکل و همولوگ الکل اتیلیک است که خواصی مشابه آن در صورت استفاده خارجی دارد اما در مصرف داخلی سمی تر است. روش مورد استفاده در ساخت الکل صنعتی شامل تخمیر و مصنوعی است.

آنها از ملاس، شکر، غلات و سوخت های فسیلی تامین می شوند. کاربرد الکل صنعتی شامل سوخت، مواد واسطه و حلال شیمیایی، داروها، محصولات مراقبت شخصی و مواد غذایی است.