آجر نسوز سهیل تهران سبک خانه شما را مدرن میکند

اگر در مکانی آجر نسوز سهیل تهران سیاه شود، این نشانه واضحی از تجمع دوده در کوره است، این به نوبه خود نشان می دهد که دودکش به اندازه کافی خوب کشیده نمی شود، دوده شدید می تواند باعث آتش سوزی دودکش شود.

با این حال، به دلیل ایجاد دود، همیشه حداقل دوده در دودکش یا اجاق وجود خواهد داشت، این کاملا طبیعی است، خاک نسوز به این معنی است که سنگ پخته شده از خاک رس و اکسید آلومینیوم ساخته شده است.

اثر متقابل هر دو ماده اولیه به آجرهای نسوز استحکام و پایداری خاصی می بخشد، اینکه چنین سنگی چقدر جامد است و چقدر گرما را می تواند تحمل کند به نسبت آلومینا و اکسید آلومینیوم بستگی دارد.

شاموت به عنوان یک لایه محافظ در برخی از بخش های صنعتی عمل می کند، به عنوان مثال، زمانی که فلز ذوب می شود، شاموت به عنوان یک مانع استفاده می شود که در نهایت به دلیل مقاومت بالای آن در برابر حرارت است.

اما در اجاق گاز خانگی، بیشتر به عنوان ذخیره گرما عمل می کند، مزیت بزرگ این کار این است که چند ساعت پس از آخرین روشن کردن اجاق گاز، اتاق همچنان گرم خواهد بود.

آجر

هنگام ساختن کباب پز، معمولاً از آجرهای نسوز بسیار بزرگ استفاده می کنید که مخصوصاً مسطح هستند، علاوه بر این، آنها باید انواع صافی باشند تا غذای کبابی را بتوان مستقیماً روی سطح سنگ قرار داد.

در این صورت سنگ ها باید از نظر غذایی سالم باشند تا بتوانید بدون تردید غذا را روی آنها تهیه کنید، آجرهای کوچک و کاملاً نازک نسوز برای اجاق گاز مورد نیاز است که به راحتی می توان آنها را در جعبه آتش نشانی ادغام کرد.

به طوری که هنوز فضای کافی برای هیزم وجود داشته باشد، سنگ ها نباید خیلی ضخیم باشند، ینکه کدام آجر نسوز در کوره، دودکش یا دیگ بخار استفاده می شود، از جمله به اندازه سیستم بستگی دارد.

سیستم‌های بزرگ، مانند آن‌هایی که در صنعت استفاده می‌شوند، به همان نسبت به آجرهای نسوز بزرگ‌تر و ضخیم‌تری نیاز دارند، البته باید توجه داشت که وزن مرده بالای سنگ ها می تواند تاثیر زیادی بر استاتیک داشته باشد.

در مورد فر پیتزا، بستگی به منطقه ای دارد که آجرهای نسوز در آن قرار است استفاده شود، معمولاً از آجرهای ضخیم‌تر برای پوشش کوره استفاده می‌شود، آجرهای نسوز نازک برای پایه قابل انعطاف و قابل جابجایی توصیه می شود.